"מכשירים מרובים"

עדכון הוואטסאפ שכולם חיכו לו - כבר כאן

אחרי כחצי שנה של המתנה, עדכון הבטא של וואטסאפ מביא את מה שרבים חיכו לו - ניהול יישומון 'וואטסאפ' במספר מכשירים במקביל • כל הפרטים ואיך מצטרפים, בפנים (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
וואטסאפ (צילום: שאטרסטוק)

למעלה מחצי שנה סובבות שמועות ברשת על העדכון המשמעותי הבא של הרשת החברתית 'וואטסאפ', כעת על פי דיווחים, העדכון הגיע אל תוכנית הבטא, ולפחות לעת עתה כולם יכולים להצטרף.

עד היום אפליקציית וואטסאפ יכלה לפעול רק ממכשיר אחד, כשלכל היותר ניתן היה להפעילה מהמחשב וגם זאת בתנאי שהמכשיר המקורי המפעיל את האפליקציה יהיה עדיין טעון ומחובר לרשת. כעת, על פי פרטי עדכון הבטא החדש, ניתן יהיה להפעיל עד ארבעה מכשירים במקביל וללא תלות אחד בשני.

על פי פרטי העדכון, למרות שהאפליקציה יכולה להיות פעילה בארבע מכשירים במקביל, רק מכשיר אחד יכול להיות מחובר ברגע נתון. כמו כן, מכשיר בו הוואטסאפ לא יהיה בשימוש 14 יום - ינותק אוטומטית.

נתון נוסף חשוב הוא כי לעת עתה יכולת הפעלת המכשירים במקביל, תקפה רק לגרסאות הוואטסאפ למחשב - WhatsApp Web / Desktop ולמכשירי ה-Portal של פייסבוק, כשלא ניתנת האפשרות להפעיל את האפליקציה בשני מכשירים סלולאריים בו זמנית.

איך מצטרפים?

תוכניות בטא משמשות כניסוי והחברות נוהגות לבדוק פונקציות חדשות רבות בכל אחת מהן, לעיתים הן אף יכולות להכיל באגים שונים ויש לקחת זאת בחשבון.

1. יש להיכנס אל האפליקציה ולהקיש על 'אפשרויות נוספות' (שלוש נקודות בצד).

2. להיכנס להגדרה 'מכשירים מקושרים'.

3. כעת יש להקיש על 'תוכנית בטא במכשירים מרובים', יש להקיש על הצטרפות וחשבונכם צורף לבטא (לחלק מהמשתמשים ההודעה תקפוץ מיידית).

יש לבדוק כי האפליקציה מעודכנת לגרסה החדשה ביותר. כמו כן ראוי לציין כי החברות נוטות לקחת 'קהל דגימה' ולכן ייתכן שהאופציה לא תהיה פתוחה לכולם.

העדכון החדש סבוך למדי ומהווה אתגר משמעותי למפתחים לביצוע, מארק צוקרברג מייסד ומנכ"ל 'פייסבוק' - אליה משויכת 'וואטסאפ', התראיין כבר לפני כחמשה חודשים לאנשי הבלוג WABetaInfo ואישר את הדיווחים על העבודה על כך. אך כאמור, כמעט חצי שנה לאחר מכן העדכון רק מגיע כעת אל הבטא.

וואטסאפ, בשונה מאפליקציות אחרות שאפשרו את התכונה, אינה פועלת על אחסון מידע מבוסס שרתים ולכן העדכון היה סבוך במיוחד לביצוע, כל זאת תוך שהמפתחים מעוניינים לשמור על יכולת הצפנת ההודעות של האפליקציה.

ההודעה שקפצה לחלק מהמשתמשים
פרטי התוכנית כפי שמופיעים באפליקציה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר