המתקפה על פרייס

העיתונאי הביך את בנט כשחשף את המקור הבכיר

בסוף השבוע האחרון, תקף "גורם בכיר", במספר אתרי חדשות את ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר אלרעי-פרייס, העיתונאי השמאלני, הביך את בנט כשחף מיהו המקור הבכיר (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בנט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסוף השבוע האחרון, התפרסמה ידיעה בכלי תקשורת מרכזיים, על כך שבכיר בממשלה, תקף את ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, בכך שהיא גורמת לבהלה.

בידיעה באתר N12, נכתב: "גורם בכיר בממשלה תוקף את ד"ר אלרעי פרייס: "התנהלותה חצתה כל גבול, היא נהנית מתשומת לב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים, קורה לה מה שקרה לרבים במשרד הבריאות - הם נהפכו לנביאי זעם", כך צוטט אותו גורם בכיר.

עיתונאי ופרשן גל"צ רינו צרור, תקף את הידיעה ואמר: "המקור הבכיר שהתנפל בשישי בבוקר על דר אלרועי פרייס הוא ראש הממשלה נפתלי בנט, באמצעות אנשי לשכתו. התנפלות מיואשת, עקרה, ספין שביקש להסיט את תשומת הלב מן הקטסטרופה בבתי החולים".

לדברי צרור: "פעם זו שרת החינוך שאשא ביטון, פעם זו דר אלרועי פרייס, פעם אלו הורי התלמידים, מחנה מול מחנה, ופעם זה הלא-מחוסנים. השיטה ברורה. מכוערת ולא יעילה. שום תוצאה. השימוש במושג 'מקור בכיר' פחדני. טוב עשה שר בריאות הורוביץ שמיהר לתמוך באנשי המקצוע, אבל הוא לא משנה לתמונת המצב - 500 איש ואישה נפטרו מסיבוכי קורונה מתחילת ספטמבר".

העיתונאי יקי אדמקר כתב: "אני מספיק זקן כדי לזכור שיש בכיר בממשלה שמאוהב ממש במילה **תבהלה**. ד"ר, האם ובמקרה זה אותו אחד?", והביא מספר ציטוטים של בנט, שהשתמש במילה תבהלה.

יש בכיר בממשלה שמאוהב ממש במילה **תבהלה** (מהטוויטר של אדמקר)

העיתונאית יולן כהן מ'חדשות 12', תקפה אף היא ואמרה: "‏החודש מתו 673 חולי קורונה. עוד עשרות אושפזו במצב קשה וכעת הרופאים המותשים נלחמים על חייהם" אמרה כהן, ותקפה: "הממשלה מתעקשת שהמערכת לא על סף קריסה. אז ממשלה יקרה גם אם תתעלמו, המתים לא ייעלמו"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר