"לפרק את הממשלה"

בכיר ערבי: "הסתדרנו טוב יותר עם נתניהו"

עוד ועוד קריאות בציבור הערבי להפיל את הממשלה הנוכחית של בנט-לפיד, לדברי הבכירים הערביים, בנט מפחד מהודעות הליכוד, ולא מקיים את ההבטחות שנתן לערבים (חדשות, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט ועבאס בכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר שתמו לממשלה הנוכחית של בנט-לפיד, 100 ימי החסד הראשונים, מתחילים לצוץ קריאות בציבור הערבי למפלגת רע"מ של עבאס - לפרוש מהקואליציה.

בסוף השבוע האחרון, תקף יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, את שותפיו לממשלת בנט-לפיד, ואמר כי הפחד מנתניהו מונע מהם לעמוד בהתחייבויות שניתנו לו. על פי הדיווח ב'אולפן שישי', עבאס ציין שהממשלה "נמצאת בפרשת דרכים. בגלל החשש מביקורת הימין מונע מהממשלה לעמוד בהתחייבויות שלה".

עוד הוסיף עבאס על פי הדיווח: "לא לחינם חשבתי שעדיף לרע"ם ללכת עם ממשלת ימין". עבאס השווה בין הממשלה הנוכחית לזו לקודמת ואמר: "הם שכחו שנתניהו היה מסתובב ומספר כמה כסף העביר למגזר הערבי. צילו של נתניהו מרחף על הממשלה הזאת. אי אפשר להישאר תמיד מפוחד מה יגידו בליכוד.

בנוסף, בריאיון שהעניק היום (ראשון) ראש העיר כפר קאסם עדאל בדיר, לרדיו גלי ישראל, הוא אמר: "אני מרגיש את השטח ואני חושב שהגיע הזמן שמפלגת רע"מ תפרוש מהממשלה הזו".

עוד הוא הוסיף: "אני לא דובר של רע"מ אבל אני דובר מהשטח. הגיע הזמן לפרק את הממשלה הזו. הכול הבטחות. למסקנה שהגיע עבאס, אני הגעתי כבר לפני חודש ואמרתי לו את זה, ואני הייתי מאלו שתמכו בהקמת הממשלה. עבאס רצה לתת צ'אנס, אבל זה נגמר".

"כראש עיריית כפר קאסם הסתדרתי יותר טוב עם משרדי הממשלה של נתניהו. אני קורא לחברי הכנסת הערבים - אל תצביעו בעד התקציב, לממשלה הזו אין כוונה לקיים משהו. הכול הבטחות באוויר", הוסיף ראש העיר.

לפני שבוע חשף הפרשן הפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר, כי לפני חודש ניתנה הנחיה לחברי מפלגת רע"מ להיערך לבחירות. על פי הדיווח של דרוקר בעיתון 'הארץ', יו"ר המפלגה מנסור עבאס, מתחיל לאבד סבלנות ומאיים להצביע נגד התקציב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר