צפו בתיעוד

השוטרים פרצו לטיש של האדמו"ר ממז'יבוז'

שוטרי משטרת ישראל פרצו הלילה לטיש ליל הושענא רבא של האדמו"ר ממז'יבוז', בעיר התורה והחסידות בני ברק. הסיבה: שכנים התלונננו כי הרעש מפריע את מנוחתם (חדשות חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: חיים כהן - טוויטר)

שוטרי משטרת ישראל פרצו הלילה (שני) לטיש ליל הושענא רבא של האדמו"ר ממז'יבוז', בעיר התורה והחסידות בני ברק.

האירוע התקיים בסוכתו של איש עסקים מוכר ברחוב הרב קוק בעיר, בהשתתפות אנשי עסקים וחסידיו של האדמו"ר. סמוך לחצות, שכנים בבניין הזעיקו את כוחות המשטרה בטענה שהרעש מפריע למנוחתם.

שוטרים שהגיעו לזירה ניסו להיכנס לבית דרך דלת הכניסה, אך זו היתה נעולה והם פרצו את הדלת בסיוע כוחות הכיבוי והצלה.

לאחר דין ודברים במשך כחצי שעה ובסיוע חיים רוטר מ'השומרים', ישראל מורנשטרן וחזי שבקס מ'זק"א ישראל' - השוטרים פיזרו בהסכמת שני הצדדים את הקהל מהטיש, ציוד ההגברה והמוזיקה הוחרם ובעל הבית נלקח לחקירה בתחנת המשטרה וכעבר זמן קצר שוחרר לביתו.

בסיום האירוע האדמו"ר ממז'יבוז' התנצל בפני השוטרים וטען כי לא ידע שהשכנים התלוננו על רעש ושהוזמנה משטרה לפזר את ההתקהלות ואף הסביר להם על מעלת חג הסוכות שהוא חג האחדות.

"הקהילה שלנו זה קהילה של אחדות - ספרדים ואשכנזים, דתיים ולא דתיים, זה לא הדרך שלנו. אני מבקש מחילה אם הפרענו למישהו, בדרך כלל בליל הושענא רבא בבני ברק כולם ערים ולא חשבנו שזה יפריע, אם מישהו אחד היה ניגש אלי ואומר לי שזה מפריע הייתי עוצר הכל", אמר האדמו"ר ממז'יבוז' לשוטרים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "מדובר בארוע שהתקיים בתוך סוכה ובמסגרתו הופעלה מערכת הגברה ומוסיקה אשר גרמה להפרעת מנוחה לתושבים הגרים בסמוך למקום. לאחר שהגיעה כמות גדולה מאוד של תלונות למוקד 100 של המשטרה נשלחו למקום שוטרים במטרה להפסיק את ההפרעה החריגה. השוטרים דפקו בדלת מספר רב של פעמים אולם משתתפי הארוע סרבו לפתוח את הדלת ואף הגדילו לעשות כאשר חלקם מקללים את השוטרים ומכנים אותם בקריאות גנאי.

השוטרים פרצו את דלת הכניסה כאשר קריאות הגנאי נמשכות, החרימו את מערכת ההגברה ובעל הדירה עוכב לחקירה. אנו רואים בחומרה רבה את התנהגותם של חלק מהנוכחים כלפי השוטרים וכלפי השכנים הסובבים אותם מוטב כי משתתפי הארוע ביום זה של הושענא רבה יפשפשו במעשיהם ובעוגמת הנפש שגרמו לסובבים אותם.המשטרה תמשיך לאכוף חוק ולדאוג לאיכות חיי התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר