אי אפשר להוריד את העיניים: הטרנד הצרפתי שכבש אותנו

הצרפתים ידועים בטעם המשובח שלהם וכל המלצה אופנתית שהם משחררים, אנחנו ששים לאמץ, בעיניים עצומות. אחד מהם הוא מראות גדולות, מקושטות ומקושתות בחלקן העליון. במילה אחת: שיק (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יש אמרה נפוצה שטוענת ש"פריז היא תמיד רעיון טוב" ולפחות בכל הקשור לטעם המשובח של הצרפתים, אנחנו לגמרי נוטים להסכים עמה. ניתן ללמוד ממנו לא מעט.

החבר'ה הצרפתים רואים במרחבי המחיה שלהם התגלמות מוחשית של אורח חייהם. "צרפת לא סובבת סביב עבודה, כסף או רכישת הדברים היפים והיקרים ביותר", אומר הבלוגר הצרפתי לאונס צ'נאל. "במקום זאת, היא מתמקדת בהנאה מהרגעים הטובים בחיים, בין אם זה באמצעות מפגשים חברתיים, אוכל מעולה, אמנות, אופנה או אדריכלות".

פילוסופיה זו נוכחת גם בעיצוב הפנים והסטיילינג של הצרפתים, שנוטים לדבוק במראה הקלאסי עם פריטים מסורתיים ואפילו עתיקים או בסגנון וינטג' ומפזרים נגיעות של טרנדים פה ושם. אחד מהם הוא מראות רצפה גדולות, מקושטות וגם מקושתות בחלקן העליון. הן מככבות בפיד האינסטגרם שלנו כבר די הרבה זמן ואנחנו יכולים להבין מדוע המגמה הזו כאן כדי להישאר. לא רק שאנחנו מחבבים מאד את הדרמטיות והעניין של המראות הללו, אלא שהן לגמרי שדרגו את תמונות הלוק היומי שלנו מול המראה.

"תמיד אהבתי מראות מעוגלות, כיוון שיש להן היסטוריה", אומר מעצב בתי הידוענים, מרטין לורנס בולארד. "הצורה שלהן נראתה במחוזותינו לאורך מאות שנים ואני מאמין שהשימוש במראה המקושתת ימשיך להיות במודה במשך לא מעט שנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר