העקיצה של גנץ

"מבוא בלימודי אייפון"; גנץ לעג לנתניהו בסרטון משעשע

בסרטון קצר שהוציא שר הביטחון בני גנץ הוא לועג ליו"ר האופוזיציה נתניהו ומציג אותו כמי שמאותגר טכנולוגית ואינו יודע להשתמש במכשיר הטלפון שלו. "לא ככה" • צפו (ברשת)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך הסרטון)

סרטון רשמי שהוציא שר הביטחון בני גנץ ברשת החברתית 'טיקטוק' לועג ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ומציג אותו כמי שמאותגר טכנולוגית.

בסרטון נראה קטע קצר בו רואים את נתניהו מדפדף בתנועות מעט מוגזמות בסמארטפון החדש שלו, מיד לאחר מכן נראה גנץ בחדרו כשאף הוא אוחז בידו סמארטפון, גנץ פונה אל המצלמה ואומר "ביבי, לא ככה, ככה" ואז מציג את הדרך בה יש לדפדף בטלפון, הסרטון הועלה תחת הכותרת "מבוא בלימודי אייפון".

הסרטון שכמובן הופץ במהרה ברשת קיבל תגובות רבות, "בזה חברי כנסת מתעסקים" זעם אחד הגולשים, גולש אחר תקף "תתעסק בדברים החשובים למדינה".

כזכור, לפני כחודש נחשף הטלפון החדש של נתניהו, כשהוא השתמש בו כששהה בתא המבודדים, במשך שנים רבות נתניהו סירב להחזיק טלפון נייד, ואף ראה בכך בזבוז זמן. בשנת 2014, התייחס נתניהו בעקיפין לסוגיית החזקת טלפון נייד מתקדם, ואף אמר במהלך צילומים שקיים, כי "אני לא מבין את העולם החדש, כולם מצלמים. מתי מספיקים לחיות? כולם מצלמים את כולם, רק מצלמים, זה כל מה שעושים".

נתניהו הוסיף ואמר אז ליועציו: "אל תצלמו, תחיו. אני חייתי ולא צילמתי. אני האדם היחיד שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר