"מר מנדלבלוף"

"עסקת שוחד קלאסית"; החשיפה המרעישה של אמסלם

חבר הכנסת דוד אמסלם חשף בנאומו במליאה מה שלטענתו מהווה "עסקת שוחד קלאסית שלא הייתה כדוגמתה"; ח"כ שרן השכל הכחישה את האשמות הקשות • צפו בווידאו (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90; וידאו: ערוץ כנסת)

גדעון סער נסחט? חבר הכנסת דוד אמסלם נאם היום (רביעי) במליאה כנגד הצעת חוק הקנאביס שלבסוף עברה בתמיכת רע"מ ורמז כי לסער יש מניעים נסתרים לתמיכה בחוק ותקף את היועמ"ש אביחי מנדלבליט.

"תקווה חדשה קיבלו שישה-עשר מיליון שקל ערבויות מעשרה אנשים, ארבעה מיליון שקל מהם הגיעו ממר קולבר", אמר, "מי זה מר קולבר? מר קולבר זה בן-אדם שיש לו חברת קנאביס - 'פנקסיה'", סיפר אמסלם לנוכחים.

"בגלל זה גדעון סער הכניס את זה להסכם הקואליציוני - סעיף 30, יש פושעים, יש פה עסקת שוחד קלאסית שלא הייתה כדוגמתה, שר המשפטים הגיש את חוק הקנאביס להסכם, מקבל ארבעה מיליון שקל, אם הוא מגרד את אחוז החסימה - דרך אגב, מלמטה, הוא גם לא מחזיר את הארבעה מיליון שקל ועכשיו אנחנו שומעים את שרן השכל "דואגת" למסכנים ולחולים", תיאר אמסלם את מה שלטענתו מהווה עסקת השחיתות.

"דרך אגב", הוסיף, "הבן-אדם לפי מה שכתוב בעיתון עשה עסקאות חוץ בנקאיות בניירות ערך, הרי ברור לכם שאם החוק הזה עובר המניה שלו קופצת עוד היום. אז תבינו את השחיתות!".

"מר מנדלבלוף אתה לא עושה כלום, לא רואה לא שומע", סיים בחריפות, "אם אתה לא פותח חקירה על זה אתה יכול לסגור את הפרקליטות, את ראש הממשלה רדפתם על סיגר, על עוגייה, על בקבוק יין ששווה שלושים שקל, תתביישו לכם!".

ח"כ שרן השכל הגיבה לדברים ואמרה: "לחברי בליכוד, איזה ביזיון שאתם מנסים לעשות פוליטיקה על חשבון החולים, ח"כ קיש, כל החולים יודעים שלא נעשה דבר. ח"כ אמסלם אני מתביישת, כאשר אנחנו ישבנו יחד כיסא ליד כיסא לא פעם דיברנו איך משמיצים פוליטיקאים ובמקום להיות ענייניים אנחנו מדברים על הנושאים האישיים ואתה פעם אחר פעם עולה לבמה הזו ומכפיש ומשקר. אני מתביישת לשמוע את הדברים האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר