"לא דיווחה" • צפו

נוסעים לחו"ל: החגיגות של שרי הממשלה

נסיעות ללא חשבון וללא אישורים כנדרש? נראה ששרי הממשלה החדשה, התאהבו בנסיעות לחו"ל, על חשבון משלם המיסים, ומדוע חה"כ מואטי לא דיווחה על הנסיעה? צפו (TV)

מישאל לוי | כיכר השבת |
שרים מבקרים בחו"ל (צילום: חדשות הערב כאן 11 (הפייסבוק של שקד))

החגיגות של שרי הממשלה החדשה לא נפסקים, וכעת מתברר שגם חברת הכנסת אמילי מואטי הצטרפה לחגיגות, אלא שהיא לא דיווחה על נסיעתה כחוק, כך דווח הערב (ראשון) ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, חברת הכנסת אמילי מואטי מ'העבודה', נסעה לביקור באבו דאבי - במימון ארגון זר - ללא דיווח מראש לוועדת האתיקה, כדרוש בחוק.

ח"כ מואטי מסרה בתגובה לדיווח: "חשבתי שמדובר במשלחת ממשלתית שלא דורשת אישור. כשהבנתי שלא, התכוונתי לדווח בדיעבד בשנייה שאהיה במשכן. אפנה מחר לוועדת האתיקה לדווח על הנסיעה".

איחוד האמירויות פופולרית בקרב שרי הממשלה? כך מתברר לפי הנתונים שפורסמו ב'כאן', לא פחות מ-8 שרים המריאו מתחילת כהונת הממשלה לאיחוד האמירויות. כאשר כמה מהם המריאו כחלק ממשלחת שמימן מכון מחקר מארה"ב ודרשו שהמדינה תממן את עלות הטסת העוזרים שלהם.

לפי הדיווח, המדינה שילמה יותר מ-100 אלף שקלים על אבטחה, ועשרות אלפים למימון העוזרים. גורם במשלחת אמרו "הנסיעה הייתה לא מועילה".

כזכור, בשבוע שעבר שר הדתות מתן כהנא, השתמש לנסיעה לדובאי בתקציב שיועד לעובדי משרדו. השר שהצטרף גם הוא אל הרכבת האווירית לדובאי, טס בעלות של כעשרות אלפי שקלים ואת כל התקציב לכך נטל מתוך תקציב "ימי עיון והעשרה" שיועד לעובדי משרדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר