מותג אופנה או טכנולוגיה?

"מטלית ניקוי"; חברת 'אפל' בהשקה ייחודית

במסגרת השקה שערכה חברת 'אפל' היא הציגה מוצר ייחודי חדש - 'מטלית ניקוי' במחיר של 60 שקלים, מה מיוחד בה? "עשוייה מחומר רך" וסמל תפוח נגוס של 'אפל' (דיגיטל ברשת)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
התפוח הנגוס של אפל (צילום: שאטרסטוק)

חברת 'אפל' העולמית ידועה במחירים המופקעים אותם היא דורשת עבור מוצריה, החברה שמתנהלת כחברת 'מותג' לכל דבר, משמשת סמל סטטוס בעיניי רבים ובהנהלת החברה לא מהססים להשתמש בכך.

כך לדוגמה, 'אפל' ידועה בסדרות הפלאפונים החכמים שלה, כשלדעת לא מעטים הם הטובים בשוק. לפני כחודש, היא השיקה את הסדרה החדשה - 'אייפון 13', אך לא רבים הופתעו כשבהזמנה המוקדמת, תג המחיר שהוצמד לחלק מהמכשירים הגיע אל סביבות ה-7,000 שקלים.

אם בעבר 'אפל' הובילה את עולם הטכנולוגיה, ועמדה בראשו, כשמדי שנה בשנה הציגה שלל פיתוחים, המצאות וחידושים מרתקים, הרי שכיום המתחרות לא מהססות ליטול את ההובלה והחידושים האחרונים בתחום הסמארטפונים הגיעו מכיוונם, כשלעיתים אפל אף צועדת מאחור.

החידוש האחרון של אפל שצבר תאוצה גם אצל חלק מהמתחרות היה קוסמטי ורק פגע במשתמשים - הוצאת המטען מאריזת הפלאפון וכמובן מכירתו בנפרד. למרות זאת, רבים מהמשתמשים מצדיקים את המחירים המנופחים בטענה כי במבחן התוצאה המוצרים אכן שווים את המחיר הגבוה ומספקים תמורה מלאה.

כעת, אפל נוקטת בצעד נוסף בדרכה להפוך לחברת מותג אופנה דיגיטלית ראשונה מסוגה, במסגרת השקה נוספת שערכה אמש (שני) בה השיקה שלל מוצרים, ביניהם מחשב ואוזניות אלחוטיות חדשות, המשתמשים הופתעו לראות בעמוד מוצרי הבית, מוצר ייחודי חדש.

המוצר החדש (צילום מסך מתוך החנות הרשמית של 'אפל')

שמו - בתרגום חופשי: "מטלית ניקוי", בתשלום של סכום צנוע במיוחד של "רק" 19 דולרים (השווים לכ-60 שקלים) הרוכשים הנרגשים יזכו לקבל מטלית ניקוי שעל פי תיאורה של אפל "עשויה מחומר רך ולא שוחק, מנקה כל תצוגת אפל בצורה בטוחה ויעילה, כולל זכוכית במרקם ננו" - מטלטל.

אפל מוסיפה לתאר בשבח מטלית הקסם ומפרטת את כל המכשירים השייכים לחברה בהן "תומכת" המטלית, בצידה של המטלית מוטבע, ולמרבה הפליאה - רק בקטן, סמל המותג - 'אפל', שוודאי ייתן את חותמת הכבוד וסמל הסטטוס החברתי אותו מעוניינים לקבל הרוכשים הנואשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר