"מאבק נחרץ"

הציתו מתבן וטרקטור ונעצרו אחרי מרדף וירי

שני חשודים בהצתת מתבן וטרקטור בקיבוץ סמוך לקרית שמונה, נעצרו לאחר מרדף מלווה בירי בכניסה לכפר טובא זנגריה. ברכבם נצאו ראיות הקושרות אותם להצתה (אקטואלי)

המתבן שהוצת (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה גדולים של שוטרי מחוז צפון וכוחות מג"ב הוזנקו אתמול (שלישי) סמוך לשעה אחת בלילה לאחר שהתקבל דיווח על הצתה בקיבוץ סמוך לקרית שמונה.

שוטרי מחוז צפון ניהלו מרדף אחר רכבם של החשודים, תוך שהם סוגרים את כל נתיבי המילוט של הרכב לאורך כביש 90.

הרכב נעצר תוך שימוש בדוקרנים ובירי כאשר ניסה להיכנס במהירות גבוהה לתוך תחומי הכפר טובא זנגריה.

ברכב נעצרו 2 חשודים, בני 49 ו-35, תושבי הכפר, כאשר ברכבם ראיות הקושרות אותם להצתה. הבוקר הם יובאו לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

מפקד המחוז, ניצב שמעון לביא, אמר כי "אנחנו נלחמים יום ולילה, שעה שעה, בארגוני הפשיעה בצפון, בארועי הירי במגזר הערבי, ובתופעת גביית דמי החסות והפעלת אלימות כלפי אזרחים על ידי גורמים עבריינים. בארוע הלילה ראינו את הפעילות המתואמת של כל הכוחות שלנו במרחב בתגובה מהירה ומעצר נחוש של החשודים.

"אנחנו מנהלים כאן מאבק נחרץ ללא פשרות כנגד ארגוני הפשיעה ויש לנו את אורך הרוח והכוח להמשיך איתו בעוצמה גבוהה ככל שידרש, המאבק לא נגמר פה ועוד נכונו לנו ימים קשים, אנחנו נראה כאן תגובות ופגיעות מצד ארגוני הפשיעה שמוצאים את עצמם חוששים לעצם קיומם, כמו גם במקרה זה שבו עולה חשד כי אחד המניעים להצתה הוא המצוקה בה נמצאים ארגוני הפשיעה באיזור בעקבות מכבש הפעיליות של המשטרה נגדם".

(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר