"הוא יושב על יד אשה"

אהרל'ה יקטר: "קרליץ לא מייצג את המגזר"

העסקן אהרל'ה יקטר, איש מירון, במתקפה חריפה נגד ועדת החקירה לאסון מירון והחבר החרדי בה, הרב מרדכי קרליץ: "זוועת עולם, לוקחים אנשים חילונים, שינהלו אירוע דתי" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: ליאור מזרחי)

העסקן אהרל'ה יקטר, איש מירון, במתקפה חריפה נגד ועדת החקירה לאסון מירון והחבר החרדי בה, הרב מרדכי קרליץ: "זוועת עולם, לוקחים אנשים חילונים, שינהלו אירוע דתי". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

יקטר תקף את ועדת החקירה: "זוועת עולם, לוקחים אנשים חילונים, שלושה אנשים חילוניים - ועדת חקירה, שינהלו אירוע דתי. הם צועקים: 'אין אוכל!' מה זה אין אוכל? זה סעודת הילולא".

בוועדה יושב גם הרב מרדכי קרליץ

"בא לא ניכנס לאם הוא דתי... הוא היה בוועדת כינרת, הוא לא מייצג את הציבור החרדי, בא, אנחנו נתחיל... הוא יושב ליד אישה. אני פותח ישר, הוא יושב ליד אישה, אין שום היתר לשבת ליד אישה".

לדבריו: "הם מטייחים את הכול, לא יכול להיות שאישה חילונית ואלוף חילוני - ואני לא יכנס עכשיו לשאלה אם בצבא תחת פיקודו נהרגו חיילים או לא נהרגו חיילים .

אחרי אסון מירון ישבת כאן באולפן וצעקת שצריך לחקור, שהתרעת ולא הקשיבו לך, הנה מגיעה ועדה ועושה עבודה די מקצועית - לפחות בעיניים שלי כמי שעוקב אחריה, ואתה אומר למה יש ועדה? מה רצית שכן יהיה?

"אני לא אומר למה יש ועדה, הועדה תחקור את אסון מירון, עכשיו, הועדה נותנת מסקנות שיכולים להיכנס לציון בכל רגע נתון מאתיים איש, זאת אומרת אלף מאתיים איש יכנסו בשעה לציון בל"ג בעומר שזה אומר - כפול 24 - בסביבות 26-27 אלף איש יוכלו להיכנס למערה".

"אני אסביר לך מה הבעיה, עכשיו ועדת מירון נעה מסביב למרפסת הכוהנים אם זה בטיחותי, כמה אנשים עומדים עליה וכמה אנשים לא עומדים עליה".

זה לא דבר שצריך לבדוק אותו? אני כהן שנמצא במרפסת, אני רוצה להיות במרפסת כשאני יודע שאנשי מקצוע אמרו שהיא בטוחה

א"ז בשביל זה אני עומד פה ואני אומר, ועדת מירון קיבלו חלקים וכוח רב, עכשיו, המטרה שלהם הייתה צריכה להיות שלבוא ולומר אנחנו מורידים את החסמים של בית משפט שלא נותן לבנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר