פתח תקווה

בחור ישיבה בן 15 נעצר; חשוד בתקיפת עשרות קטינות

המשטרה עצרה בחור ישיבה צעיר, בן 15 בלבד, בחשד שבמשך תקופה ארוכה פגע בצורה חמורה בעשרות נערות וילדות חרדיות בשכונת הדר גנים שפתח תקווה (חרדים, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה המשטרה עצרה היום (רביעי) בחור ישיבה בן 15 בחשד שפגע במשך תקופה ארוכה בעשרות נערות וילדות חרדיות בשכונת הדר גנים שבפתח תקווה.

מדובר בנער בן 15 שלומד בישיבה קטנה בבני ברק, אשר במשך תקופה ארוכה ניסו לאתרו לאור המעשים החמורים שביצע. הנער הסגיר את עצמו למשטרה ובחקירה הודה בתקיפות המיוחסות לו, עם סיום חקירתו נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים ובערבות הוריו.

בהודעת המשטרה נמסר כי "שוטרי מחלקת הנוער בתחנת פתח תקווה ניהלו במהלך החודשיים האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת תלונות בדבר חשד שנער צעיר נוגע בילדות כבנות 6-8 ברחוב.

"בתוך כך, המשטרה ניהלה חקירה מואצת במישור הסמוי, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים רבים, עד למעצר החשוד - תושב אזור השרון כבן 15. עם סיום חקירתו נשלח הנער החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים וערבות הוריו".

ירון קדושים, פעיל חרדי שפעל נמרצות לתפיסת הנער הפוגע, פרסם פוסט ארוך בו פירט את השתלשלות העניינים. "תקיפת הילדות בדרך לבית הספר בהדר גנים: סוף. ברוך השם", כתב, "לאחר מאמצים רבים מאוד ושיתוף פעולה חסר תקדים בין התושבים בקהילות השונות, ובין הקהילה בגני הדר למשטרה, מאמצינו לאתר את הנער הפוגע הצליחו והוא הסגיר עצמו מרצונו בשיתוף הוריו והודה במעשים במשטרה".

קדושים פירט: "הנער הפוגע הוא תלמיד ישיבה קטנה בבני ברק. הנער וההורים שיתפו פעולה בהסגרה ובחקירה מרצון חופשי ומבקשים את סליחת הנפגעות מעומק ליבם. זו שעה לא קלה גם להם.

"לי היה ידוע על 5 תקיפות. הנער הודה מרצונו בעוד כמה. כולל מספר תקיפות בעיר בני ברק והביע חרטה עמוקה. לאחר שריכזתי את עדויות הורי הנפגעות, ואספתי צילומי מצלמות אבטחה (ב-2 מקרים רגע לפני שהחומר נמחק), עברתי מוסד אחרי מוסד, ישיבה אחרי ישיבה, עד שבוצע הזיהוי הסופי. מדובר בענין רגיש מאוד גם מצד הפוגע (קטין) וגם מצד הנפגעות, והזהירות הרבה מאוד האטה את הפעולות. אבל ב"ה שהענין הזה מאחורינו".

בהמשך, כתב קדושים כי "מטרתנו עכשיו היא לסייע בשיקומו ובטיפול בו במעקב משטרה. והבטחתי להורים שאעזור ככל הניתן. עם כל הכאב, מדובר בילד. סך הכל ילד. ליוויתי אותם בכל שעות הבוקר בעת הליך החקירה בתחנת פתח תקווה".

הוא הודה לבעלי מצלמות האבטחה שסייעו לו במסלול התקיפות וההימלטות, להורי הנפגעות ששיתפו במידע רגיש וכואב. "זה לא מובן מאליו. בטח לא בבתים של משפחות חרדיות", כתב קדושים. "המידע הזה סייע למפות דרך פעולה, מסלול, וזהות של הנער. אלו היו רגעים לא פשוטים לא להם ולא לי. תודה על האמון! תודה מיוחדת לכל מנהלי המוסדות החרדיים אליהם הגעתי שסייעו באופן מלא בזיהוי הסרטונים והתמונות. כמובן שצילומי וזהות הנפגעות לא נחשף בפניהם".

הוא הודה לצוות המשטרתי שליווה את החקירה וציין כי "שיתוף הפעולה המיוחד הזה בין התושבים כולם ובין הקהילה החרדית בפתח תקווה למשטרה, הביא להחזרת הביטחון לשכונה שלנו ולילדות של כולנו. פעם נוספת הוכח שאמון ועבודה משותפת, מניבה תוצאות טובות!".

לסיום הזהיר: "חובת הזהירות כמובן נמשכת. חובת השינון לילדות וגם לילדים על נהלי ביטחון אישי ומוגנות אישית. העולם שלנו היום חולה ומסוכן מאי פעם. יחד, הכל טוב יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר