"אבא היה הסלע שלי וכשהוא נפטר לא היתה לי משענת"

קבלו את האורחת שלנו ב"נפלאות בפרשת בא": לימור כהן, יועצת חינוכית ופסיכותרפיסטית. שאלנו אותה מאיפה היא לוקחת כוחות להתמודד מול הפחד ומה תגיד לאביה ז"ל, כשיקום בתחיית המתים (נפלאות בפרשה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

לאחר מכת בכורות פרעה מסכים סוף סוף לשלח את עם ישראל לחופשי.

ה׳ מצווה על ישראל לציין את יציאת מצרים מדי שנה בשנה בחג הפסח. מאסטרטגיה לפעולה, מעשר מכות ליציאה ממצרים, מחזון וחלומות לגאולה שלמה. התכנון חשוב, אבל קודם כל יש להיפטר מהפחד, מפרעה קשה העורף - ולדעת שאנחנו אף פעם לא לבד במערכה. הקב"ה תמיד אתנו עבור המטרות הגדולות. יש לנו גב חזק, בטוח ומבטיח ואת זה חשוב לזכור בתוך כל ההכנות מצדנו. ה' רוצה שדווקא בעולם הגשמי והתחתון יתגלה אורו הגדול בעולם. זוהי גם מטרת הגלות ויציאת מצרים.

נקודה נפלאה: קחי רגע של פחד בחייך ותני לו פשוט להיות. טלי רגע של עוצמה, הרגישי אותו. חזרי שוב לפחד ושוב לעוצמה. איך מרגיש הפחד?

קבלו את האורחת שלנו ב"נפלאות בפרשת בא", שמובילה בעוצמה את חייה. שמה הוא לימור כהן, נשואה + 5 ילדים וגם 4 נכדים מתוקים.

לימור היא יועצת חינוכית בישיבת בני עקיבא ברעננה ובנוסף, פסיכותרפיסטית זוגית ומשפחתית. נהנית מכתיבה ובימים אלה אף כותבת ספר. לימור גדלה בקרית מלאכי ומאז נישואיה גרה בנתניה ואוהבת פילאטיס וריקוד.

ביקשנו ממנה לשתף אותנו בסיפורה ובספרה האישי, בכמה מילים. שאלנו מה מרגיז או מעצבן אותה רוחנית. בררנו מאיפה היא לוקחת את הכוחות להתמודד מול הפחד ומה תרצה להגיד לאביה ז"ל, שיקום לתחייה בתוך שאר הצדיקים, כשיבוא המשיח בקרוב בעזרת השם.

קרדיטים:

פאה: פאות טילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, כפר חב"ד

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: one of a kind

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר