"כל התהילה בחוץ לא חשובה. המשפחה במקום ראשון"

השבוע, ב"נפלאות בפרשת יתרו", בחרנו לארח את מי ששמה לה מטרה להנגיש את המוזיקה והיצירה הנשית. קבלו את חנה'לה הראל, אמנית ויוצרת, שעלתה לארץ מארה"ב והצליחה כנגד כל הסיכויים (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

פרשת יתרו היא השיא של כל הדרך שעברנו כדי להגיע לקבלת התורה, לרגע שהפך אותנו לעם. אבל בלי משה רבנו אי אפשר לקבל את דבר ה'. הקב"ה דיבר ונשמתם פרחה ואז הם ביקשו ממשה שיתווך להם את דבר ה', כי חששו למות שוב.

לנו, כנשים, יש חלק חשוב בקבלת והפנמת התורה. ״כה תאמר לבית יעקב״ – הקב״ה מורה למשה לתת את התורה בדרך אחרת לנשים ולגברים. ומי קודם? כמובן, הנשים! כי הקב״ה יודע שאם אנחנו הנשים נקבל אותה, כל השאר כבר יסתדר. וזו מטרת התוכנית "נפלאות בפרשה", לעורר ולעודד את נשי ובנות ישראל ללמוד וליישם בביתן את דברי התורה, על ידי הוספה בקיום המצוות והידורן, כי לנשים יש השפעה אוטומטית על כל בני הבית שלהן.

אז אם גם את רוצה להשפיע על הבית שלך, להנהיג ולעשות שינוי לך ולמשפחתך, בואי להיות אתנו, כי התורה היא דרך חיים ומצוות האישה יכולות לייפות את הבית ולהפוך אותו לדירה נאה

השבוע, ב"נפלאות בפרשת יתרו", בחרנו לארח את מי ששמה לה מטרה להנגיש את המוזיקה והיצירה הנשית באהבה, בשמחה ובהנאה. אז קבלו את חנה / חנה'לה הראל, אמא לארבעה, מוזיקאית, כותבת ומלחינה, גדלה בפלורידה, גרה בבית שמש ואוהבת את הארץ.

ביקשנו ממנה לתת לנו כמה מילים על הסיפור האישי שלה ולשתף ברגע שהיא זוכרת שהכריחה את עצמה לשיר. בררנו מה האתגר הגדול ביותר שלה כיום, איך הקורונה השפיעה עליה ואיזה חלום היא עוד לא הגשימה ואת רוצה ולסיום, מה היא מאחלת לעצמה ולנשות ישראל.

קרדיטים:

פאה: פאות טילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, כפר חב"ד

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: one of a kind

עריכה והגשה: מירי שניאורסון- נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר