אין סיכוי שלא תישנו טוב עם מזרן שעולה חצי מיליון דולר

באופן מפתיע, הטריק של הסקנדינבים לשנת לילה רגועה יותר אינו קשור לצריכת קפאין, ספירת כבשים או אפילו לרעש לבן, אלא - הקשיבו טוב - להחלטה פיננסית. בארבע מילים: מזרן יקר. מאד יקר (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

הסקנדינבים יודעים לחיות טוב, זה לא סוד. החל מ"שיטת ניקסן" הדנית ועד לחופשות הלידה הארוכות בשוודיה, יש לא מעט מה ללמוד מהם. אז כשנודע לנו שיש להם גם טיפ לשינה יעילה יותר, כרינו אוזניים.

אז מהו בעצם הטריק של הנורדים לשנת לילה רגועה יותר? באופן מפתיע, זה לא קשור לצריכת קפאין, ספירת כבשים או אפילו לרעש לבן, אלא - הקשיבו טוב - להחלטה פיננסית. ונסביר: החבר'ה הסקנדינביים טוענים שהשקעת סכום נכבד של כסף על מזרן איכותי ולא על שאר הרהיטים בבית (אנחנו מסתכלים עלייך, ספה פינתית בארבעים אלף שקלים) היא ה-פתרון לשינה איכותית, לטווח ארוך.

נתקלנו במידע הזה כאשר קפצה לנו ברשת פרסומת למזרן שמחירו 400,000 דולר (!!!), ששמו "Grand Vividus" מבית יצרנית המיטה השוודית "Hästens". אחד מהקונים הנרגשים של המזרן תיאר אותו כ"מיטה שמאפשרת לך לצוף".

וכן, ברור שרובנו לא נוציא קרוב לחצי מיליון דולר על פיסת מזרן. אבל הרעיון של רכישת מיטה טובה הוא לגמרי הגיוני! ככל שהמזרן שלכם יהיה טוב יותר, כך הוא יעניק תמיכה טובה יותר לגופכם ואתם תסבלו פחות מכאבים והתפתלויות.

בראיון ל"פורבס", לינוס אדולפסון, הבעלים של חברת המזרנים שיתף: "אני שוודי ובשוודיה, נורבגיה ודנמרק, מיטת Hästens היא לא פריט מותרות, אלא הכרח. אנשים שם מאמינים שהמזרן שלהם הוא הרהיט החשוב ביותר בחייהם ולכן מקובל שהם מוציאים 10,000 $ עבור מזרן. גדלתי במשפחה ממעמד הביניים והמזרנים שלנו עולים יותר מהמכונית של המשפחה שלנו".

עכשיו, ברור שלאדולפסון יש אינטרס למכור כמה מזרנים, אבל הרעיון שעומד מאחורי דבריו הוא לחלוטין הגיוני. למה לא להשקיע כמה גרושים על המקום שבו אתם מבלים כשליש מהיממה?

אין ספק, כעת הביטוי "איך שתציעו את המיטה שלכם בערב, כך תקומו בבוקר" קיבל משמעות חדשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר