מומחית בענייני משפחה

עוה"ד החרדית שלא עושה הנחות לבתי הדין ובתי המשפט

גדולי מורי ההוראה מבתי הדין הכי מפורסמים מתקשרים אליה כדי לברר מה החוק • הכירו את טלי אלמן, עורכת הדין החרדית ששפת האם שלה הם הקודים החרדיים והמשפטיים (משפט)

הכירו - עורכת הדין שיודעת את הקודים החרדים והמשפטיים כאחד (צילום: באדיבות המצלם)

שקט מתוח שרר בבית המשפט. שי (שם בדוי) עמד על דוכן העדים וציפה להחלטת השופט. סיפורו של שי אינו פשוט. הוא נשלח לאימוץ עם לידתו ורק בהגיעו לגיל שמונה עשרה הוא פתח את התיק. כשפתח, חשכו עיניו, רק אימו הביולוגית נשארה בחיים ובמצב רפואי בכי רע.

באקט של כיבוד הורים החליט שי להקדיש את חייו לתמוך באימו. הוא גילה שהיא הוזנחה על ידי הרשויות והאפוטרופוס הממונה עליה והחליט להילחם עבורה שתקבל את כל מה שמגיע לה.

סיפורו של שי הינו סיפור אחד מתוך אלפים שמגיע לפתחה של עורכת הדין המוערכת טלי אלמן.

אלמן מומחית לענייני משפחה ופועלת רבות ונצורות על מנת שהלקוח יקבל מהמערכת את המיטב שמגיע לו.

גדולי מורי ההוראה בבתי דין צדק הכי גדולים בעולם החרדי פונים לאלמן להתייעץ איתה – לעיתים תוך כדי דיון – מה אומר החוק במקרה כזה או אחר. הם פונים אליה בעיקר כי היא 'משלנו', אחת שיודעת את השפה של החברה ואת קוד התנהגותה.

את דרכה בעולם המשפט גילתה אלמן כבר כשהייתה בת חמש עשרה בסמינר וולף. היא מצאה ספר שעסק בפסקי דין וקראה אותו בשקיקה. במשך תקופה ארוכה היא עסקה בהוראה, כמו שכולן עשו, ואף עשתה תואר מורה בכיר ותואר B.A אקוויולנטי בסמינר החדש בירושלים. מרוצת השנים ובהיותה רק בת 29, ניהלה אלמן סניף תיכון של תורה ומלאכה.

באחד הימים שמעה שנפתחו לימודי משפטים במסגרת שמתאימה לאישה החרדית ונרשמה מיד כשהיא פונה להגשים את חלום הנעורים שלה. היא היתה במשך שנתיים מצטיינת דיקאן וסיימה את לימודיה בהצטיינות ואף התקבלה להתמחות בבית משפט העליון, אך בחרה להתמחות במשרד דיבון.

בשנת 2008 פתחה אלמן משרד המתמחה בענייני משפחה הכולל בין היתר ייצוג בענייני אחריות הורית משותפת, מלחמות נגד ניכור הורי הסדרי שהות , ייצוג באלימות במשפחה, הסכמי גירושין, סרבנות גט , עריכת צוואות וניהול תיקי ירושה, ניהול עזבונות ועוד.

כמו כן עוסק משרדה של אלמן בניהול תיקי הוצאה לפועל, בתיקים המתנהלים בבית משפט לנוער, בהסדרי קשר של סבים עם נכדיהם ועוד.

אלמן חרתה על דיגלה להוביל לניצחונו של הלקוח ומצליחה פעם אחרי פעם להתייצב הן בבית המשפט והן בבתי הדין הרבניים, האזוריים ובית הדין הגדול ואף בבית דין צדק בבני ברק ולהוביל לניצחונות מרשימים בסייעתא דשמייא.

ושי שנלחם עבור אימו? בימים אלה מתקיים המשפט בעניינו ואלמן עושה כל מאמץ להוביל לסופו הטוב של הסיפור ולדאוג לזכויות המלאות המגיעות לה על פי החוק.

אנחנו מאמינים שהיא בעז"ה תצליח.

לפניות למשרדה של עו"ד טלי אלמן:

כתובת: סניף פתח תקווה - דרך בגין מנחם 40
סניף ב"ב - מגדלי ב.ס.ר 4 קומה 28.
טלפון: 03-6361775
פקס: 03-6361799

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר