הוצף בזיכרון ילדות

הקומיקאי ואיש הטלוויזיה: "למה סטיב ג'ובס? תקראו על הרבי"

"הוא היה גאון שיווק", התבטא צביקה הדר מול הקהל המופתע, כשדיבר על הרבי מחב"ד. "עוד לפני האדום של קוקה קולה והמקדונלס" • הוסיף: "לא מבין למה אנשים קוראים את הספר של סטיב ג'ובס, שיקראו את הספר של הרבי" (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הדר עם החסידים, הערב (צילום: 'עכשיו 14. הפקה: 'צבעים הפקות')

איש התקשורת והטלוויזיה המפורסם צביקה הדר, הגיע הערב (רביעי) לאירוע הצדעה עוצמתי וגדול שאורגן בתל אביב, עבור למעלה מאלף שלוחי חב"ד בישראל ונשותיהם ותומכיהם.

"לא מבין למה אנשים קוראים את הספר של סטיב ג'ובס. שיקראו את הספר של הרבי מחב"ד", הפתיע הדר כשנשא דברים בבמה המרכזית מול מאות שלוחי חב"ד, בכינוס שאורגן בידי צעירי אגודת חב"ד. "לא היה גאון שיווק גדול כמוהו".

הוא הסביר שרואה ברבי איש שיווק, בכך שהצליח למתג את תנועתו כך שתיגע במיליוני נשמות יהודיות. "יש כאן הרבה חיבור ואחדות באולם", אמר. "בכל מקום בעולם יש לך מקדונלדס, יש קוקה קולה ויש בית חב"ד".

בהמשך דבריו התייחס גם לסערת 'ההדתה' בשנים האחרונות כלפי שלוחי חב"ד, ואמר: "בתור ילד אני זוכר שהיו שלוחים שמסתובבים בשכונה שלנו, שמחנו בזה. אף אחד לא ראה בכך איום על החילוניות".

צביקה הדר הוא קומיקאי, שחקן, מפיק, מנחה טלוויזיה, שדרן רדיו וסטנדאפיסט ישראלי - מזה 25 שנה. על שמו עשרות תכניות טלוויזיה פופולריות. הוא מקורב לדת ולמסורת היהודית ומקפיד מידי יום להניח תפילין ולהתפלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר