מחר זה קורה!

מיהי האישה שעומדת מאחורי אימפריית "מאוחדת"?

מחר תתקיים הועידה הלאומית לקידומה של האישה החרדית בשוק התעסוקה ואין מתאימה יותר מסיגל רגב רוזנברג להיות הפנים שלה. הכירו את מנכ"לית "מאוחדת" ששברה כל תקרת זכוכית (חרדים, אחת ועוד אחת)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בעוד פחות מ-24 שעות, מחר בבוקר, יום שלישי, 17/01, תתקיים הועידה הלאומית הראשונה מסוגה לקידומה של האישה החרדית בשוק התעסוקה וסיגל רגב רוזנברג היא היא האישה המתאימה ביותר להיות הפנים שלה.

רגב רוזנברג, מנכ"לית קופת חולים מאוחדת החל משנת 2018, היא האישה הראשונה (!!!) שנבחרה לעמוד בראש קופת חולים בישראל. יש לה ניסיון של למעלה מ־30 שנים במערכת הבריאות בישראל והיא מילאה שורה של תפקידים ניהוליים בכירים בקופות חולים ובבתי חולים.

רגב רוזנברג הצטרפה לקופת חולים מאוחדת בשנת 2013. בתפקידה הראשון בקופה שימשה כסמנכ"לית הכספים.

שימו לב! בתקופה זו יצאה הקופה מגירעון תקציבי: עם כניסתה לתפקיד, נדרשה רגב רוזנברג לאושש את קופת החולים מגרעון של מאות מיליוני שקלים ואכן, היא צמצמה אותו לכ-48 מיליון בלבד. אך בזה לא תמו הישגיה: במהלך תחילת כהונתה, קידמה רגב רוזנברג את קופת חולים מאוחדת בנושאי שירות לקוחות, טיפול בנשים, דיגיטל ורפואה היברידית וזו רק ההתחלה.

בדצמבר 2019 קיבלה את 'אות בן-גוריון' מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. בשנת 2019 רגב רוזנברג נבחרה על ידי עיתון גלובס לאחת מ-50 הנשים המשפיעות בישראל, בשנת 2020 היא נבחרה לרשימת 100 האנשים המשפיעים של מגזין דה מרקר ולרשימת "2020 Power Women" של פורבס ישראל ובשנת 2021 לאחת מ-50 הנשים המשפיעות של גלובס.

וכאמור, מחר בבוקר נתכנס כולנו בועידת "אחת ועוד אחת" מבית "כיכר השבת", באולמי "וולדורף אסטוריה", יחד עם כל השמות החמים והגדולים ונדון באתגרים העומדים בפני האישה החרדית בשוק התעסוקה ואתם לא רוצים לפספס את האירוע הזה!

לפרטים המלאים, לתוכנית הכנס ולרכישת כרטיסים לכנס: >> לחץ כאן <<

האירוע בחסות עיריית ירושלים הפועלת למען קידומן של השנים החרדיות בשוק התעסוקה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית