מחקר חדש

משתמשים בזום? זו הסיבה להפעיל את המצלמה

על פי מחקר, 79% מאנשי המקצוע מרגישים שהקולגות שלהם שמים לב יותר למה שהם אומרים כשהמצלמה דולקת; 75% דיווחו שאיכות הדיונים כך אף טובה יותר (חדשות דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

עם המעבר המהיר לעבודה מרחוק ואימוץ מודל העבודה ההיברידית בשנתיים האחרונות, לא מעט ארגונים החלו לעשות שימוש בתוכנות תקשורת וידאו כדי להסתגל במהירות למצב.

בהתאמה, היישומים בהם משתמשים, דוגמת 'זום', מאפשרים לעובדים לבחור אם להפעיל או לכבות את מצלמת הווידאו במהלך הפגישות וזה מעלה את השאלה, "האם כל שיחה עסקית בימינו חייבת להיות שיחת וידאו - ואם לא, מתי הזמן הטוב ביותר להפעיל את המצלמה?".

מחקר שהוזמן על ידי זום ונערך על ידי חברת המחקר Morning Consult גילה שלהפעלת המצלמה כשמתחברים לשיחת וידאו, יש יתרונות של ממש. כך לדוגמה, המחקר מצא שראיון וידאו לעבודה חדשה יכול לעשות רושם מתמשך - 84% מהמנהלים מביעים יותר אמון בהחלטות הגיוס שלהם כאשר המועמד מדליק את המצלמה שלו במהלך ראיון עבודה.

כמו כן, 75% מאנשי המקצוע מדווחים שהם מרגישים מחוברים יותר למשימות העומדות בפניהם ולעובדים שותפים למשימה, בצורה רחבה יותר, כאשר וידאו מופעל במהלך הפגישות שלהם עם עמיתים. כשזה נוגע לקשר עם הבוס - 72% מהמנהלים מרגישים שהעובדים הישירים שלהם מעורבים יותר כשהמצלמות שלהם מופעלות, מה שמשפר את היחסים בין הדיווחים למנהלים.

על פי המחקר, 79% מאנשי המקצוע מרגישים שהקולגות שלהם שמים לב יותר למה שהם אומרים כשהמצלמה דולקת. 75% דיווחו שאיכות הדיונים בין חברי הצוות והקולגות טובה יותר באופן מהותי עם הפעלת וידאו. 59% מאמינים שבניית צוות יעילה יותר כאשר עמיתיהם מדליקים את המצלמה בזמן פעילויות משותפות.

גם ברמת האינטראקציה עם לקוחות יש להדלקת המצלמה יתרון משמעותי. 70% מאנשי המכירות והשיווק טוענים שווידאו עוזר ליצור יותר אמון עם לקוחות פוטנציאליים ועכשוויים. 69% מאנשי המכירות מוצאים שיש להם סיכוי גבוה יותר לסגור עסקה עם וידאו דולק ו- 61% מאנשי המקצוע מרגישים שהם מתפקדים טוב יותר עם וידאו.

ככלל, 75% מאנשי המקצוע מסכימים שהפעלת וידאו תהיה קריטית להמשך עבודתם. כמעט אותו מספר (72%) מאמינים שהשימוש בווידאו הופך את החברה שלהם למצוידת יותר לתמיכה בכוח עבודה היברידי.

מעטים מהאנשים שנשאלו חשבו שהדלקת המצלמה צריכה להיות מדיניות חובה של החברה. ובכל זאת, נתונים מצביעים על כך שאימוץ תרבות המעודדת את הדלקת המצלמה יכולה להועיל לצוותים עסקיים, להגביר את המעורבות, האמון והפרודוקטיביות בכל עסק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר