אפשר גם אחרת

בתיה וגשל: "חינוך הילדים לא צריך להיות קשה ומייגע" - מדוע זה קורה ואיך פותרים את זה?

המשמעת בבית רופפת ואת מתוסכלת מהוויכוחים הלא-נגמרים עם הילדים? בתיה וגשל, מייסדת הגישה לאמהות מגשימות, מסבירה מדוע זה קורה ואיך להפוך מאמא מותשת לאמא מובילה בהדרכה אינטרנטית מיוחדת (חינוך)

בתיה וגשל | כיכר השבת |
"חינוך הילדים לא צריך להיות קשה ומייגע". בתיה וגשל (צילום: באדיבות המצולמת)

כואב לך שאת צריכה לבקש עשרות פעמים כל דבר, שאין סדר יום, שיתוף פעולה והדדיות בבית? את מרגישה מאוכזבת שאת מאבדת סבלנות לילדים? מותשת מוויכוחים שלא נגמרים? את לא לבד.

מאז ומתמיד החדירו בנו שאימהות זה קשה, שלהשיג משמעת זו משימה בלתי אפשרית. הילדים מפונקים ואמא צריכה לוותר ולהקריב את עצמה למען הילדים. חיינו את הסיסמאות האלה עד שכבר ברור לנו לגמרי: הורות וזוגיות דורשות עבודה סיזיפית ומייגעת וצריך ניסים גלויים כדי שהילד ימשיך בעקבות החינוך שהוריו העניקו לו.

להפסיק לוותר על עצמך

אבל מה אם אומר לכן שאפשר גם אחרת? למעשה, מדובר באמונות ריקות ומוטעות שהשרישו בנו ולהשיג משמעת נכונה ובריאה זה דווקא קל וכיף. מטבעו, ילד רוצה ללכת בדרכי ההורים האוהבים שלו. אין סיבה שלא. הסיבה שזה כל כך קשה לנו, היא כי להשליט משמעת מדומה והרסנית זה בהחלט מאתגר.

מגיע לך ליהנות מהאימהות שלך, לתת לעצמך, להקשיב לעצמך ולצרכים שבך. מגיע לך שאחרים יהנו מהאור שבך, מגיע לך אימהות מגשימה וכיפית, מגיע לילדים שלך ליהנות מהאמא המדהימה שאת, מגיע לך כתר וכל הטוב שבעולם!

כדי שזה יקרה, את חייבת להיות נאמנה לעצמך ולשים את עצמך בפרונט, במקום הראשון. ויתורים והקרבות מרחיקי לכת פוגעים בך ובחינוך הילדים שלך.

6 המפתחות להפוך מאמא מותשת לאמא מובילה

לאור ההיענות הגבוהה להדרכה שנערכה ביום שני האחרון, אנחנו פותחות תאריך נוסף!

ביום שני, כ' אדר א' תשפ"ב (21.2.2022), בשעה 21:00, תתקיים הדרכת אונליין בחינם שנקראת "ששת המפתחות להפוך מאמא מותשת לאמא מובילה". בהדרכה הזו כבר צפו אלפי אמהות שמעידות על שינוי עוצמתי באימהות שלהן ובהשגת משמעת כיפית ואוהבת מתוך כבוד לעצמן וילדים.

לחצי כאן להרשמה להדרכה החינמית

בהדרכה נבין לעומק מדוע חשוב לחשוף את כל אותן אמונות מגבילות בדרך לאימהות בריאה. ברגע שאני מאמינה במשהו - לדוגמה: שלחנך זה קשה, שזוגיות היא מורכבת, שצריך לוותר - אני הולכת עם זה, אני חיה עם זה, נושמת את זה מרגישה את זה ואז באמת קשה לי למשמע ולחנך ובאמת קשה לי לוותר.

האמונות המגבילות שטבועות בנו מושכות אחריהן שלל קשיים, כי הן העיניים דרכן אנחנו רואות את המציאות. לא סתם נאמר "במקום שמחשבתו של אדם נמצאת שם הוא נמצא".

את לא חייבת להיות קורבן למציאות הזו. אל תישאבי לשם. את אמנם לא אשמה, אבל אל תתני לגורל להפיל אותך. בהדרכה נגלה יחד כמה את חזקה, עוצמתית ובעיקר אוהבת - אוהבת מאוד את היקרים לך. "תחשוב טוב יהיה טוב" זאת לא קלישאה. צריך ללמוד לחיות את זה.

ניפגש אלפי אימהות להדרכה חינמית מרתקת ומקיפה כיצד להשיג אימהות שמחה ומספקת, איך להעניק לילדים ילדות מאושרת ולא לשכוח את עצמך בדרך. להיות נאמנה לעצמך ולתת לאהובים שלך מהטוב שממלא אותך.

תדאגי לך לכוס קפה טוב ועוגיות שוקולד בצד (זו רק הצעה. גם תמרים ותה זה בסדר גמור!) ובואי.

הרשמי כאן להדרכה החינמית

בתיה וגשל היא יועצת חינוכית ומייסדת הגישה לאמהות מגשימות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית