אבעבועות רוח גרמו למותו של פעוט בן שנה

פעוט בריטי, נפטר כתוצאה מהסתבכות של אבעבועות רוח הנחשבת כמחלת ילדים נפוצה. היא אינה מוגדרת כמחלה מסוכנת, אך היא יכולה להסתבך ולגרום לסכנת מוות. רוב הסיבוכים שלה מתפתחים כתוצאה מזיהום ומובילים להתדרדרות מהירה.

יערית אלבז | כיכר השבת |
לייטון הופ פעוט בריטי בן שנה מת כתוצאה מסיבוך, הוא נדבק מאחיו הגדול מאבעבועות רוח. אימו של לייטון השכיבה אותו לנוח, בתקווה כי זה מה שיעזור לו להתאושש מהאבעבועות רוח ולהחלים. כאשר הוא קם משנתו הבחינו הוריו כי הוא קודח מחום ומתקשה לנשום.

הם הובהלו לבית החולים, שם נבדק לייטון ותוצאות הבדיקות העידו כי דמו הורעל כתוצאה מהמחלה. הרופאים הרדימו את לייטון על מנת שגופו ינוח ויוכל להלחם בזיהום שבדמו. בבוקר למחרת לייטון לקה בדום לב ונפטר.

"הכל קרה כלכך מהר, אמר האב - הוא חייך ושיחק ופתאום הוא כבר איננו. אין מילים לתאר את גודל האסון שפקד אותנו, אנחנו המומים וכואבים."

זהירות מאבעבועות רוח!

"אבעבועות רוח" אינה מוגדרת כמחלה מסוכנת, אך צריך לשים לב לסימפטומים המתפתחים כתוצאה מכך. בעצם זהו וירוס המועבר בצורת פצעים מוגלתיים על גבי העור, והוא מדבק מאד. מבוגרים הלוקים באבעבועות הם במצב הרבה יותר מסוכן מילדים.

ילדים מתחסנים נגד האבעבועות ולכן במידה ומתפתחת אצלם המחלה, היא תהיה פחות מסוכנת ובדרך כלל היא חולפת בשלום.

רוב הסיבוכים שנוצרים כתוצאה מזיהום משני , כאשר הפצע מזדהם יש סיכוי שייכנס חיידק דרכו ויזהם את הדם. מה שמוביל לסיבוכים קשים עד למצב חמור של הרעלה, כמו זה שגרם למותו של לייטון.

במידה ויש ילד חולה באבעבועות בקרבתכם הימנעו מהדבקות, שימו לב לסימפטומים במידה וחלה החמרה במצב, חום וקשיי נשימה. יש לפנות מיד לרופא על מנת לעצור התדרדרות במצב.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית