הכניסי קצת הומור לבית שלך

מכיוון שאת "אם הבית" גם האווירה בבית מוטלת על כתפייך ובעיקר על החיוך שעל פנייך. קצת הומור ולקיחת הדברים בקלות, בלי להתעכב על כל דבר בהקפדה מיותרת, יפיחו חיי שמחה ואוירה נעימה בביתך. תנסי את זה בבית (משפחה)

אילנה בן משה | כיכר השבת |
הרבה פעמים בחיים ובמיוחד בתקופת החגים אנו נקלעים למצבים מביכים ובלתי נעימים. כיוון שכל אחד מושך לצד שלו. האישה רוצה לטייל עם המשפחה שלה והבעל רוצה לישון.

הילדים רוצים טיול עם מים וכך נוצר כאוס. זה טוב שיש מספר דעות אבל מה שחשוב זה לא ליפול בפח הזה ולהיגרר למריבה כי העיקר זה להיות בשמחה תמיד, לכן אם האישה תדע לשלב הומור בשיחה היום יומית. היא תהווה דוגמה לכל המשפחה.

שילוב הומור זה משהו שאפשר ללמוד ולא בהכרח משהו שנולדים איתו. לאט כולם ירכשו כלים להתמודד עם מצבים לא מושלמים. הומור טוב זה לא לרדת על אף אחד ולפגוע ולא על חשבונו של אף אחד.

הומור זה גם לא בדיחות, אלא חיוך ונינוחות ולקחת בקלות. לקחת בחשבון מראש שגם אם שוב לא יצא מה שתכננתי אז אזרום ולא לצאת משליטה אם לא הסתדר בדיוק לפי התוכנית שלי.

ההומור נותן תחושה של שחרור, הוא מעביר את האדם מהמצב הנתון הכבד שהוא שרוי בו לצאת מחוץ לקווים המעיקים עליו. לכן ההמור בא כתרופה לכל מועקה באשר היא, בין אם היא גדולה בין היא קטנה. העיקר ליצור אוירה קלילה ונעימה.

ותמיד לזכור שעדיף לעשות מה שלא תוכנן או שהוא לא בדיוק משאת נפשי, אבל זה מאחד את המשפחה ובסופו של חג לא חשוב מה עושים, תכלס. אלא שהמשפחה ביחד ונהנית.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית