הוא הטיח בה פרוסת פיצה, היא ירתה בו

כולם רבים מידי פעם, וכולם גם אוהבים פיצה. אין על כך חילוקי דעות. גם ג'ניפר בופ אוהבת פיצה, אך לא כשהיא מוטחת בפרצופה במהלך מריבה סוערת, כך ניתן להסיק לפחות מהאופן בו היא בחרה להגיב. תזכרו מה שאמרנו לכם, תמיד הבעיות מתחילות כשההיגיון נעלם והכעס עולה לראש (חדשות, זוגיות)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
כולנו רבים מידי פעם. אין טען להסתיר ולהכחיש. ויכוחים וחיכוכים בין בני זוג או אנשים המצויים האחד בקרבת השני זמן רב ביממה, אינם ניתנים למניעה. בסערת הויכוח, מצוי שניגררים לאקטים קיצוניים ופעולות נקם נסערות שלאחר מעשה מחרטים עליהם. מילים פוגעות (וחפצים) שהתעופפו, מעשים שנעשו, שהיינו שמחים לקחת בחזרה למפרע, הם בהחלט דבר שבשיגרה, גם אם ראוי שלא יהיו.

אך, ברנדון דואן, צעיר בן 34 מפנסליבניה, הגדיל לעשות כשבמהלך ויכוח סוער במיוחד בינו לבין חברתו ג'ניפר, הוא תפש אותה בשערה והטיח בפניה פרוסת פיצה טריה. נשמע לכם מעט אלים ומופרע? אז זהו, שג'ניפר מצידה, לא נותרה חייבת. האקט האלים הזה אכן הכעיס אותה. כ"כ הכעיס אותה עד שהיא פשוט נטלה אקדח וירתה קליע הישר אל תוך חזה של ברנדון.

העתונים המקומיים דווחו כי דואן טען שהוא רק "מעך בעדינות" את הפיצה לתוך פניה של ג'ניפר, כשהיא איבדה שליטה וירתה בו. מה היו נסיבות הויכוח? לטענתו הוא אפילו לא זוכר.

עפ"י דיווח המשטרה, ג'ניפר סיפרה להם כי מיד לאחר שירתה בברנדון, קלטה את חומרת מעשיה, התעשתה והתקשרה ל-911 להזעיק עזרה. לאחר מכן התקשרה לאמה ולאמו של דואן.
במשטרה אומרים כי בופ הודתה במעשה שלה וסיפרה כי היא לא התכוונה לירות באקדח אלא רק להפחיד את ברנדון במטרה שיניח לשערה.

סנגורה של בופ טען שדואן הציק לה ופגע בה, ולכן האשמתה בניסיון רצח ותקיפה בנסיבות מחמירה לא מוצדקת בהתחשב בראיות. אך, בהתבסס על עדותו של דואן, השופט המחוזי הורה ביום שלישי על ג'ניפר לעמוד לדין, והיא נשארת בכלא המחוזי בערבות של 25,000 .

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית