שר הכלכלה: חיוב נעלי עקב לדיילות זו התעמרות

אם את דיילת יש לך סיבה טובה לשמוח ששר הכלכלה דואג לכך שלא תעמדי שעות ארוכות על עקבים, ובצדק. מכתב שהוציא דרעי לנציבת שוויון הזדמנויות בעבודה ולמנהל מנהל הבטיחות התעסוקתית. לטענתו: דרישה מדיילות לנעול נעלי עקב בשעת העבודה הינה התעמרות ומזיקה לבריאות

יערית אלבז | כיכר השבת |
שר הכלכלה אריה דרעי , דואג גם לפרטים הקטנים. במקרה הזה - עקבים לדיילות.

במכתב שהוציא דרעי לנציבת שוויון הזדמנויות בעבודה ולמנהל מנהל הבטיחות התעסוקתית הוציא דרעי הנחיה למעסיקים לאסור חיוב לנעול נעלי עקב "בימים האחרונים הובא לידיעתי כי ישנם מעסיקים הדורשים מעובדות לנעול נעלי עקב לאורך כל שעות העבודה".

"אני מדגיש כי אם הדבר אינו מהווה סיכון בטיחותי משמעותי הרי שמבחינתי מדובר בלא פחות מאשר התעמרות במקום העבודה ואפליית נשים במובן החמור ביותר שכן חובות מסוג אלו לא חלות על כלל העובדים".

בחלק המעשי של המכתב פונה דרעי וכותב: "אני מבקש כי תפעלו בכל דרך להפסיק נורמות אלו בקרב מקומות העבודה הרלוונטיים תוך שימת דגש לנזקים הבראותיים העלולים להיווצר עקב הוראות אלו".

במכתב שהוציא דרעי לנציבת שוויון הזדמנויות בעבודה ולמנהל מנהל הבטיחות התעסוקתית הוציא דרעי הנחיה למעסיקים לאסור חיוב לנעול נעלי עקב "בימים האחרונים הובא לידיעתי כי ישנם מעסיקים הדורשים מעובדות לנעול נעלי עקב לאורך כל שעות העבודה".,"אני מדגיש כי אם הדבר אינו מהווה סיכון בטיחותי משמעותי הרי שמבחינתי מדובר בלא פחות מאשר התעמרות במקום העבודה ואפליית נשים במובן החמור ביותר שכן חובות מסוג אלו לא חלות על כלל העובדים".,בחלק המעשי של המכתב פונה דרעי וכותב: "אני מבקש כי תפעלו בכל דרך להפסיק נורמות אלו בקרב מקומות העבודה הרלוונטיים תוך שימת דגש לנזקים הבראותיים העלולים להיווצר עקב הוראות אלו".,
‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית