עץ המוצצים: ילדי אלעד נפרדים מהמוצץ

ביוזמה יצירתית ומעניינת הוחלט בעיר אלעד כי יקלו מהילדים המתוקים את תהליך הפרידה מהמוצץ. מיכל צ'רנוביצקי אמא לילד עם מוצץ, יזמה את רעיון 'עץ המוצצים' לילדי אלעד, פרידה המונית מהמוצץ * היה שם מעניין, ההורים התרגשו והילדים נפרדו מהמוצץ

יערית אלבז | כיכר השבת |
הפרידה מהמוצץ היא לא שלב פשוט עבור הילד, הורים צריכים להיות סופר יצירתיים על מנת לגרום לילד שלהם להבין שהוא באמת גדול מידי והוא צריך להפרד מהמוצץ לתמיד. מיכל צ'רנובצקי חשבה על דרך יצירתית במיוחד, לגרום לילד שלה להפרד מהמוצץ, אבל לא רק לילד שלה.. אלא להקל על עוד כמה אמהות שמנסות לגמול את ילדיהם מהמוצץ. היא ארגנה פרידה המונית מהמוצץ. יש משהו שמקל בתהליך הפרידה, כאשר מדובר בעוד שעושים זאת. צרת רבים..והנחמה.

מיכל מספרת : הכל התחיל מזה שחפשנו לבן שלי עץ לתלות עליו את המוצץ, וגילינו שיש כזה עץ בהרבה ערים בארץ. אז אמרנו - למה לא באלעד? פנינו לעיריה, וקבלנו אישור מסגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, הרב צוריאל קריספל להפוך את אחד מהעצים בעיר לעץ מוצצים.

אז החלטנו לעשות הפנינג שלם סביב חנוכת העץ. קבוצת הפעילות והפעילים, "עיר ואם - אמהות למען אלעד", קיימה היום את טקס חנוכת עץ המוצצים בעיר באמפי פארק באלעד. תלינו שלט וסרטים על העץ וכ- 150 ילדים וילדות תלו את המוצץ שלהם על העץ. חלקנו תעודות לילדים הבוגרים שנפרדו מהמוצץ. והיתה גם פעילות חוויתית לילדים - סדנת בועות סבון ענקיות, עם שחקן שהפעיל את הילדים, מוזיקה וכו'. לסיום חולקו לילדים ארטיקים.

באירוע השתתפו מלבד הילדים שנפרדו מהמוצץ, אמהות, אחים ואחיות וגם אבות. וגם ילדים ואמהות שהצטרפו לחגיגה למרות שלא תלו מוצץ. בסופו של דבר נהנו מהאירוע כמה מאות מתושבי העיר. הילדים נהנו מאד, האמהות התלהבו מעצם הרעיון ומהפעילות החינמית שאורגנה לילדים. עיר ואם מודים לצורי קריספל ועיריית אלעד שאשרו את קיום האירוע. לפעילות ולפעילים המסורים שעזרו. לרחל בן עזרא הפקת ארועים ולכל ילדי אלעד המתוקים והוריהם.

אז אם יש לכם ילד שאתם רוצים לגמול אותו ממוצץ, קחו אותו לעץ המוצצים יש שם כעת כמה עשרות מוצצים של ילדים שנפרדו מהם לתמיד, תנסו זה עוזר..

מיכל מספרת : הכל התחיל מזה שחפשנו לבן שלי עץ לתלות עליו את המוצץ, וגילינו שיש כזה עץ בהרבה ערים בארץ. אז אמרנו - למה לא באלעד? פנינו לעיריה, וקבלנו אישור מסגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, הרב צוריאל קריספל להפוך את אחד מהעצים בעיר לעץ מוצצים.,אז החלטנו לעשות הפנינג שלם סביב חנוכת העץ. קבוצת הפעילות והפעילים, "עיר ואם - אמהות למען אלעד", קיימה היום את טקס חנוכת עץ המוצצים בעיר באמפי פארק באלעד. תלינו שלט וסרטים על העץ וכ- 150 ילדים וילדות תלו את המוצץ שלהם על העץ. חלקנו תעודות לילדים הבוגרים שנפרדו מהמוצץ. והיתה גם פעילות חוויתית לילדים - סדנת בועות סבון ענקיות, עם שחקן שהפעיל את הילדים, מוזיקה וכו'. לסיום חולקו לילדים ארטיקים.,באירוע השתתפו מלבד הילדים שנפרדו מהמוצץ, אמהות, אחים ואחיות וגם אבות. וגם ילדים ואמהות שהצטרפו לחגיגה למרות שלא תלו מוצץ. בסופו של דבר נהנו מהאירוע כמה מאות מתושבי העיר. הילדים נהנו מאד, האמהות התלהבו מעצם הרעיון ומהפעילות החינמית שאורגנה לילדים. עיר ואם מודים לצורי קריספל ועיריית אלעד שאשרו את קיום האירוע. לפעילות ולפעילים המסורים שעזרו. לרחל בן עזרא הפקת ארועים ולכל ילדי אלעד המתוקים והוריהם. ,אז אם יש לכם ילד שאתם רוצים לגמול אותו ממוצץ, קחו אותו לעץ המוצצים יש שם כעת כמה עשרות מוצצים של ילדים שנפרדו מהם לתמיד, תנסו זה עוזר..,,,,,‏, (* יש לציין שהרעיון של 'עץ המוצצים' נהגה עוד קודם לכן, מדובר כאן ביוזמה לילדי אלעד)
כבר לא קטן.. ‏מיכל ובנה , נפרדים מהמוצץ ‏ ילדי אלעד בטקס תליית המוצצים על העץ ‏(* יש לציין שהרעיון של 'עץ המוצצים' נהגה עוד קודם לכן, מדובר כאן ביוזמה לילדי אלעד) ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית