כמו סינדרלה: ניתוח לעיצוב כפות הרגליים

כדי להיות יפות נשים מוכנות לעשות צעדים מרחיקי לכת, כמובן שיש את אלו המתונות שעושות הכל בגבול ומידה, אך יש כאלו שלוקחות הכל צעד אחד באופן קיצוני יותר. על ניתוח 'הסינדרלה' שמעת כבר? (יופי

עדינה איריש | כיכר השבת |
כמה קיצוני את יכולה לחשוב? אז יש כאלו שלא חושבות הן פשוט הולכות על זה. הן מוכנות לעבור טיפולים בלתי נסבלים על מנת להראות טוב מדי, לטעמן האישי לפחות. ברוב המקרים כאשר לוקחים בהשוואה תמונות שלפני ואחרי נשים לב כי שינוים קיצוניים גרמו לנשים להראות באופן מעוות לחלוטין. מה שמשאיר אותנו עם האמרה הידועה 'טבעי הכי יפה לך' או שלא...

ניקח לדוגמא, את ניתוח הרגליים החדש נשים מוכנות לנתח את כפות רגליהן על מנת לצעוד על עקבים. כן, זה אולי נשמע הזוי אבל זה המצב. מסתבר שלגובה יש תסביך מאד קשה, אנשים לאורך ההיסטוריה ניסו להגביה עצמם בצורות יצירתיות ושונות, למשל: פעם במצריים היו מאריכים את צוואר הנשים על מנת לשוות להן מראה גבוהה וארוך, מתיחות שונות עוד מימי סדום היו דבר שבנוהג, אמנם על מנת להעביר את החוטאים כביכול במסכת עינויים שונים, אבל גם זו היתה אופציית הגבהה מיוחדת.

כדורי גובה וניתוחי ברזלים ועוד כלל מיני תוספות וברגים לעצמות הברך, על מנת לייצר עוד כמה סנטימטרים אבודים.
ניתוח 'הסינדרלה' – הינו ניתוח המיועד לשיפור מראה הרגליים, נשים מוכנות לעבור סבל על מנת לשוות לעצמן מראה רגליים משופר. הניתוח המדובר כולל גם שאיבת שומן, שיוף עצמות, וקיצור אצבעות. וכל זה על מנת ליצור מראה יפה יותר שיענה לדרישות מעצבי הנעליים.

ניקח לדוגמא, את ניתוח הרגליים החדש נשים מוכנות לנתח את כפות רגליהן על מנת לצעוד על עקבים. כן, זה אולי נשמע הזוי אבל זה המצב. מסתבר שלגובה יש תסביך מאד קשה, אנשים לאורך ההיסטוריה ניסו להגביה עצמם בצורות יצירתיות ושונות, למשל: פעם במצריים היו מאריכים את צוואר הנשים על מנת לשוות להן מראה גבוהה וארוך, מתיחות שונות עוד מימי סדום היו דבר שבנוהג, אמנם על מנת להעביר את החוטאים כביכול במסכת עינויים שונים, אבל גם זו היתה אופציית הגבהה מיוחדת.,כדורי גובה וניתוחי ברזלים ועוד כלל מיני תוספות וברגים לעצמות הברך, על מנת לייצר עוד כמה סנטימטרים אבודים.ניתוח 'הסינדרלה' – הינו ניתוח המיועד לשיפור מראה הרגליים, נשים מוכנות לעבור סבל על מנת לשוות לעצמן מראה רגליים משופר. הניתוח המדובר כולל גם שאיבת שומן, שיוף עצמות, וקיצור אצבעות. וכל זה על מנת ליצור מראה יפה יותר שיענה לדרישות מעצבי הנעליים.,,הניתוח כמובן כמו כל ניתוח אחר כרוך בסיכונים גדולים כגון, פגיעה ביציבות, הגבלה תנועתית, זיהומים וסיבוכים שונים. ד"ר אנדרה סקוט אמרה בראיון לדיילי מייל: כי רופאים אחראיים אינם מבצעים ניתוחים כאלו, על אף הסכמת ודרישת הפציינט. "הניתוחים הללו כוללים פתיחה של הבהונות, חיתוך העצם וחיבורה מחדש, מה שמשאיר פתח גדול לסיבוכים לא פשוטים, עד כדי סכנת חיים. יש מקרים שבהם הניתוח הכרחי, כאשר יש עיוותים של כף הרגל שמקשים על ההליכה או מסבים לאדם כאבים, אבל כשההחלטה לעבור את הניתוח מונעת מהרצון לנעול סנדלים – זה פשוט סיכון מיותר לחלוטין",,בקיצור אין גבול לטירוף, אז לפני שאת מחליטה על ניתוח לעיצוב האצבעות, פשוט מאד תחשבי טוב לפני ..
‏(צילום שאטרסטוק)

הניתוח כמובן כמו כל ניתוח אחר כרוך בסיכונים גדולים כגון, פגיעה ביציבות, הגבלה תנועתית, זיהומים וסיבוכים שונים. ד"ר אנדרה סקוט אמרה בראיון לדיילי מייל: כי רופאים אחראיים אינם מבצעים ניתוחים כאלו, על אף הסכמת ודרישת הפציינט. "הניתוחים הללו כוללים פתיחה של הבהונות, חיתוך העצם וחיבורה מחדש, מה שמשאיר פתח גדול לסיבוכים לא פשוטים, עד כדי סכנת חיים. יש מקרים שבהם הניתוח הכרחי, כאשר יש עיוותים של כף הרגל שמקשים על ההליכה או מסבים לאדם כאבים, אבל כשההחלטה לעבור את הניתוח מונעת מהרצון לנעול סנדלים – זה פשוט סיכון מיותר לחלוטין"

(‏צילום שאטרסטוק)

בקיצור אין גבול לטירוף, אז לפני שאת מחליטה על ניתוח לעיצוב האצבעות, פשוט מאד תחשבי טוב לפני ..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית