צנועות בסטייל: המעצבת שיראל אברהמי מלבישה אותך

חורף, חורף, חורף. את וארון הבגדים שלך בדו-שיח מטלטל, מה אלבש היום? כמו בכל יום הדילמה היא לא רק מה ללבוש אלא שיהיה גם נוח יפה ומעודכן וכמובן מעל הכל צנוע! שיראל אברהמי לקחה הכל בחשבון, שיכללה 'חישובי בדים' והתוצאות כאן לפניכן * מיוחד למאמע הפקת אופנה של המעצבת שיראל אברהמי (סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
החנות של שיראל אברהמי, היא התגשמות חלומה הוורוד של כל פאשניסטה דתיה. ככזאת, את בוודאי נתקלת לא פעם בדילמה הבלתי נמנעת בין הרצון לשמור על כללי הצניעות לבין פריט לבוש מושלם כזה או אחד, שאת חייבת, אבל חייבת, לראות אותו בארון הבגדים שלך.
,הסטייליסטית ובלוגרית האופנה שנוכחה לראות כמה קשה, כמעט בלתי אפשרי למצוא את הבגדים הנכונים המשלבים צניעות וסטייל יחד, החליטה לעשות עבורך את העבודה, והקימה אתר שאוסף פריטי לבוש ממותגים שונים, שנבחרו בקפידה ע"י סטייליסטיות ומציג בפניך קולקצייה מושלמת המותאמת גם לכללי הצניעות וגם לצעקה האחרונה בעולם האופנה. האתר מעניק חווית קניה מפנקת שחוסכת לך את השוטטות הארוכה והמתישה בקניונים בחיפוש אחר השמלה המושלמת.,,,,,הקולקציה מותאמת לגוף הנשי, מדברת בשפה הקלאסית הבינלאומית כמו האוברסייז שתפס תאוצה, ומעוצבת ברובה ללא חתכי מתאר כפי שנוכל לראות בטרנדים האחרונים של תצוגות האופנה.,הסטייל ייחודי ושונה בנוף הישראלי הוא לקוח מעולם האופנה הבינלאומי ומתאר סטייל נשי ללא פשרות, ועם זאת גם נוח ומותאם לגוף הנשי. כל השמלות אינן מצריכות חולצות או חצאיות בסיס, וברוב השמלות יש 4 ס״מ שניתן לפתוח בנוסף לאורך המקורי. הכל מושלם ומותאם לפי כללי הצניעות.,,,,,,,,,,,הקו הבולט והמיוחד בקולקציית השמלות של שיראל הוא העיצוב שנועד להתאים לכל שלב בחייה של אישה. רוב השמלות מתאימות גם להריון, אחרי לידה או הנקה. הן קלילות ועם זאת קלאסיות מאוד ולא פשוטות. לאחר הלידה הן מטשטשות ונותנות לאישה להרגיש נוח ויפה, וחלקן עם רוכסנים או כפתורים קידמי עם המאפשרים גם הנקה חופשית.,,,,,,,,המותג ״שיראל אברהמי״ מקפיד על איכות הבגד ללא פשרות ושירות לקוחות אדיב ומסור.,אינסטגרם: https://www.instagram.com/shirelavrahami/. פייסבוק:https://www.facebook.com/itshirelush, ,,
חלומה של פאשניסטה (צילום: יח"צ)

הסטייליסטית ובלוגרית האופנה שנוכחה לראות כמה קשה, כמעט בלתי אפשרי למצוא את הבגדים הנכונים המשלבים צניעות וסטייל יחד, החליטה לעשות עבורך את העבודה, והקימה אתר שאוסף פריטי לבוש ממותגים שונים, שנבחרו בקפידה ע"י סטייליסטיות ומציג בפניך קולקצייה מושלמת המותאמת גם לכללי הצניעות וגם לצעקה האחרונה בעולם האופנה. האתר מעניק חווית קניה מפנקת שחוסכת לך את השוטטות הארוכה והמתישה בקניונים בחיפוש אחר השמלה המושלמת.

צנועה בסטייל; שיראל אברהמי (צילום: יח"צ) שיראל אברהמי (צילום: יח"צ) שיראל אברהמי (צילום: יח"צ)

הקולקציה מותאמת לגוף הנשי, מדברת בשפה הקלאסית הבינלאומית כמו האוברסייז שתפס תאוצה, ומעוצבת ברובה ללא חתכי מתאר כפי שנוכל לראות בטרנדים האחרונים של תצוגות האופנה.

הסטייל ייחודי ושונה בנוף הישראלי הוא לקוח מעולם האופנה הבינלאומי ומתאר סטייל נשי ללא פשרות, ועם זאת גם נוח ומותאם לגוף הנשי. כל השמלות אינן מצריכות חולצות או חצאיות בסיס, וברוב השמלות יש 4 ס״מ שניתן לפתוח בנוסף לאורך המקורי. הכל מושלם ומותאם לפי כללי הצניעות.

הקו הבולט והמיוחד בקולקציית השמלות של שיראל הוא העיצוב שנועד להתאים לכל שלב בחייה של אישה. רוב השמלות מתאימות גם להריון, אחרי לידה או הנקה. הן קלילות ועם זאת קלאסיות מאוד ולא פשוטות. לאחר הלידה הן מטשטשות ונותנות לאישה להרגיש נוח ויפה, וחלקן עם רוכסנים או כפתורים קידמי עם המאפשרים גם הנקה חופשית.

‏ (צילום: יח"צ) ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏

המותג ״שיראל אברהמי״ מקפיד על איכות הבגד ללא פשרות ושירות לקוחות אדיב ומסור.

אינסטגרם: https://www.instagram.com/shirelavrahami/. פייסבוק:https://www.facebook.com/itshirelush

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית