תופעה: נשים נשואות משקיעות בשיער שלהן, למרות שהוא מכוסה בפאה או כיסוי ראש

מעצבות שיער מדווחות כי יותר ויותר נשים חרדיות ודתיות מתעניינות במוצרי טיפוח ותספורות לשיער, למרות שהוא מכוסה בפאה או כיסוי ראש. מדוע זה קורה? המומחיות של צ'רי ספא עונות (טיפוח, מאמע)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: Aw Creative on Unsplash)

מחלקת עיצוב השיער החדשה במכון צ'רי ספא בירושלים מציעה גוונים, תספורות, מוצרי טיפוח לשיער, פאנים ואפילו בייביליס - אבל קהל היעד לא עוצר בילדות, נערות ובחורות רווקות. מעצבות השיער של צ'רי מדווחות שנשים חרדיות ודתיות מגלות התעניינות גוברת והולכת בכל תחום טיפוח השיער ולא חוסכות בהשקעה, למרות ששיערן מכוסה רוב הזמן בפאה או בכיסוי ראש.

אז למה נשים נשואות משקיעות כל כך בשיער שלהן?

טלי פיניק-סלומון: "לפני ששמתי פאה, היה לי שיער ארוך, מסודר ויפה. השיער שלי הוא הכוח שלי וזה שאני הולכת עם פאה, לא באמת מחליף את השיער שלי. דווקא עם הפאה השיער שלי נעשה פחות יפה ממה שהוא היה. לא תמיד אני מספיקה לייבש אותו לפני הכיסוי והוא מקבל צורה פחות מחמיאה. בסופו של דבר, את רוצה להרגיש טוב עם עצמך לא רק כשאת בחוץ, אלא גם כשאת בבית - וזה חשוב לי יותר מהכל".

מחלקת עיצוב השיער מתווספת לשורת המחלקות הקיימות בצ'רי ספא ובהן לייזר, הסרת שיער, טיפולי פנים, טיפולים משקמים, פדיקור-מניקור, איפור קבוע ואיפור ערב. כולן תחת קורת גג אחת במטרה לספק לאישה הדתית והחרדית העסוקה ממילא, מקום אחד בו מרוכזים כל השירותים שהיא צריכה מבלי להתרוצץ, המוענקים בידי נשות מקצוע מנוסות.

"האשה הדתית והחרדית נותנת חשיבות למראה מתוך שמחה ומצווה. לפחות פעם בחודש אנו פוגשות את הלקוחות שלנו מתנתקות מהשגרה ובאות לפנינת הקסם שלנו שנבנתה בסטנדרטים הגבוהים, בפרטיות ובדיסקרטיות ומעניקות לעצמן חוויית גוף ונפש. בלי ילדים, בלי טרדות היומיום. רגעי קסם וחיבור של אשה ועצמה. הגוף נח, מקבל טיפול ופינוק, והנשמה נטענת". אומרת לינוי זקן, הבעלים החדשה בצ'רי ספא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית