5 טיפים שיעניקו לך עור בריא ורענן

הקפידי על שינה טובה, אל תיפלי לדיכאון, היחשפי לשמש במינון הנכון והימנעי מעישון. הטיפים שבכתבה יסייעו לך לשמור על עורך ולהימנע מקמטים ומעור נפול (בריאות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
עור הפנים חשוב לך? הנה כמה טיפים שיסייעו לך לשמור עליו.

הקפידי לישון רצוף

שנת לילה רצופה היא משאת חייה שלך כל אישה המטופלת בילדים. כאשר קיים רצף בגדילה, מופרש הורמון מבלוטת ההיפופיזה. ההורמון אחראי לחידוש רקמות שונות בגוף ובהם גם רקמות העור. יש לו חשיבות והשפעה רבה על עור הפנים, לכן שינה רציפה היא אחת הדרכים הנחשבות ביותר לשמירה על עור הפנים.

אל תיפלי לדיכאון

את עצובה? רואים את זה עלייך ומיד ניכרים סימני התבגרות על פנייך. מסתבר שהמצווה להיות בשמחה תמיד היא מוצר קוסמטי יעיל. כאשר תחושות עצבות ודכדוך אופפות אותך, גופך מפריש בקצב מוגבר את הורמון הדחק. את מרגישה נפולה וכך גם עורך. אל תתני לעצמך ליפול לשם - העצבות מאיצה את תהליך ההזדקנות.

היחשפי לשמש במינון הנכון

קרני שמש במינון גבוה יכולים לגרום לעורך להראות מבוגר יותר מכפי גילו. הוא גורם להתרופפות העור והופעת כתמים וקמטים. מצד שני, גם חוסר היחשפות לקרני שמש יכול לאבד מחיוניותו של העור. מומלץ להשתמש במקדם הגנה, משקפי שמש וחשיפה נכונה. היחשפות לא מבוקרת לשמש פוגעת בבלוטות החלב בעור ויוצרות עור יבש.

שומרים על העור: להפסיק לעשן

העישון גורם להווצרות קמטים במקומות בהם העור דק במיוחד, כמו מעל העיניים ומעל לשפה העליונה. ויטמין C מצוי בכמות מועטה יותר בדמם של המעשנים מה שגורם לירידה ביצור סיבי הקולגן האחראי על האלסטיות של העור ומקנה מראה צעיר וזוהר. זיכרי: העישון מזיק לעור.

הקורטיזול והאדרנלין הם שני ההורמונים המופרשים בשעת מתח וחרדה. הורמוני דחק אלה מאיצים תהליכי הזדקנות, גורמים להשמנה לא רצונית של עור הפנים ולנפילתו, פוגעים ברקמות ויוצרים מראה מבוגר וזקן. קחי אוויר ועצמי את עינייך. החרדות, הפחדים וכל שאר המזיקים לא יעשו טוב לעור פנייך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית