5 כללי זהב לבילוי בטוח עם ילד סוכרתי בחו"ל

תקופת הקיץ מזמנת לנו חופשים ארוכים, וגם טיולים משפחתיים בארץ ובעולם. למשפחות הטסות עם ילד החולה בסוכרת נעורים לחו"ל, נדרשת התארגנות מיוחדת כדי לוודא שהטיול יהיה מהנה ובטוח, נטול סכנות ודאגות. ד"ר פלוריס לוי- חדמי אינדוקרינולגית ילדים, נותנת לנו כמה טיפים לנסיעה בטוחה לחופשת הפסח (בריאות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
טיפים לבילוי בטוח עם הילדים הסוכרתיים בחו"ל:

1. היערכות מוקדמת: לפני הטיסה יש להנפיק אישור לנשיאת ציוד רפואי, שיאפשר עליה למטוס עם הציוד המיוחד לחולי סוכרת.את האישור ניתן לקבל מהאגודה לסוכרת נעורים, ויש להחתים עליו את הרופא המטפל. מומלץ לצרף מכתב באנגלית, בו מוסבר המצב הבריאותי. החולים חייבים אף להצטייד בביטוח רפואי. בדקו מה כולל הביטוח ומה תנאיו לפני הרכישה- ישנן מגוון אופציות, וכך גם מחירים משתנים.

2. ציוד רפואי: הצטיידו בשני מכשירים לבדיקת סוכר, למקרה שאחד יתקלקל. למשתמשים במשאבת אינסולין, מומלץ לקחת גם אינסולין להזרקה עצמית ומחטים, למקרה שהמשאבה תפסיק לעבוד. הצטיידו בגלוקגון למקרה חירום, וודאו שאריזתו לא נפגעת ושהוא תקין לשימוש בכל עת.

3. שתפו את הטסים עמכם: עדכנו את המצטרפים לטיול במצב הרפואי ובדרכי הזיהוי וההתמודדות עם מצבי החירום האפשריים. עדכנו את כל הטסים אתכם בפרטי השימוש בגלוקגון ובמיקום אחסנתו.

4. מגיעים לחו"ל: עם הגעתכם למלון, בדקו היכן נמצאים בתי המרקחת הקרובים וכן בית החולים הקרוב ביותר. חשוב לשמור על רצף טיפולי ולאפשר לילדכם לצרוך את האינסולין הקבוע אותו הוא מקבל, אך במקרה ונותרתם בלי מלאי מספיק, תוכלו לרכוש אינסולין בחו"ל. שאו עמכם אישורים ומרשמים מתאימים.

5. תזונה: במהלך הטיול חשוב להימנע ממרווחים ארוכים בין הארוחות, ויש לוודא שהילד לא צורך כמויות גדולות של פחמימות פשוטות (ממתקים, גלידות וכו'). למרות הפיתויים, הקפידו לשמור על הרגלי התזונה ולא לחשוף את הילד החולה לסכנות. יש לבדוק את כמות הסוכר ולהזריק אינסולין במידת הצורך. הקפידו להסתובב עם בקבוק מים, חטיף מתוק ופחמימה מורכבת, למקרה של ירידת סוכר.

החומר באדיבות המרכז הרפואי שערי צדק, בשיתוף האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית