כמה אימוני כושר שבועיים עלינו להשלים כדי לשפר את בריאות הנפש?

תמיד ידענו שלפקוד את חדר הכושר עושה טוב למצב הרוח שלנו (התחושה המאושרת שיש לנו לאחר ריצה ארוכה שווה הון) אבל לא ידענו שיש כמות מדויקת של של כושר המוכחת באופן מדעי כיעילה בשיפור בריאות הנפש

מאמע | כיכר השבת | כ"ח בתשרי | 07.10.18
אימונים מתונים יעילים לבריאות הנפש שלנו

תמיד ידענו שלפקוד את חדר הכושר עושה פלאים למצב הרוח שלנו (התחושה המאושרת שיש לנו לאחר ריצה ארוכה או אימון בטן מפרך, שווה הון) אבל לא ידענו שיש כמות המוכחת באופן מדעי, של כושר, שתשיג עבורנו אנרגיות חיוביות בצורה הטובה ביותר.

מחקר חדש שפורסם בכתב העת Lancet Psychiatry טוען כי הסכום הוא רק שעתיים בשבוע.

כן, לאחר ניתוח נתונים של למעלה ממיליון מבוגרים, החוקרים מצאו כי מי שעבד על כמות מתונה של זמן (למשל, 45 דקות לאימון) חווה פחות ימים קודרים בחודש מאשר אלה שעבדו יותר ויותר.

מעבר לכך, אלה שעבדו שלושה עד חמישה ימים בשבוע ראו שיפור בבריאות הנפש יותר מאלה שלא עשו כלל פעילות גופנית או אלה שהלכו או רצו בכל יום.


מהי הסיבה שחברתך לעבודה שנרשמת לשיעורי ספינינג פעמיים ביום, תמיד שרויה במצב רוח רע? החוקרים סבורים שהמתרגלים המוגזמים (אלה שמקפידים על מטרות הכושר שלהם) עשויים להיות בעלי בריאות נפשית גרועה יותר, עקב ההגבלות שהם מטילים על עצמם והדרישות המוגזמות בהן הם נדרשים לעמוד.


אז קבלי מאיתנו אישור לדלג על פילאטיס (רק היום): זה טוב לבריאות הנפש שלך.

תוכן שאסור לפספס
טוען תגובות
אולי גם יעניין אותך

Mame לאישה הדתית