בלאגן בארון? טיפ גאוני שיעזור לשמור על הסדר

הבגדים הממלאים את הארונות ואת חדרי הבית יכולים ליצור מראה מבולגן ולא נעים, המקום בארון שווה יותר מכל בגד כזה או אחר. אם יש לך עומס בארון והכל גולש, תמי מושקט עם טיפ קטן וגאוני שיעזור לך לשמור על הסדר והמקום בארונות (טיפים)

Mame | כיכר השבת |
גופיות, גרביים, מכנסיים, חולצות, חצאיות, סוודרים, בסיס, ג'קטים, חגורות, עניבות, פפיונים..ועוד. ארונות הבגדים עמוסים בחורף במיוחד אם מדובר במשפחה המטופלת בילדים קטנים שלכל אחד יש את הגרדרובה שלו. כדי לא להגיע למצב שהכל נשפך החוצה ולאבד שליטה, הנה טיפ גאוני אחד שיעזור לך לשמור על הסדר והמקום בארון, הוא פשוט וקל לביצוע.

תמי מושקט אמא ל- 4 קטנטנים בליעה"ר שמתמודדת גם עם צפיפות בארונות וגם עם מידות שמשתנות ב"ה בכל עונה, בכל מעבר עונה מתעוררות 2 בעיות: האחת - המקום בארונות, לאכסן עונה שלימה כפול 4 מידות זה תופס נפח ומקום רב. והשניה - הוצאת הבגדים מהארון מאד מסובכת, כי בכל עונה צריך להוציא מידות ספציפיות שיתאימו לילדים בלי לשפוך את כל תכולת הארון החוצה..

אז הנה, טיפ קטן שעושה את ההבדל:

תמי מושקט אמא ל- 4 קטנטנים בליעה"ר שמתמודדת גם עם צפיפות בארונות וגם עם מידות שמשתנות ב"ה בכל עונה, בכל מעבר עונה מתעוררות 2 בעיות: האחת - המקום בארונות, לאכסן עונה שלימה כפול 4 מידות זה תופס נפח ומקום רב. והשניה - הוצאת הבגדים מהארון מאד מסובכת, כי בכל עונה צריך להוציא מידות ספציפיות שיתאימו לילדים בלי לשפוך את כל תכולת הארון החוצה..,אז הנה, טיפ קטן שעושה את ההבדל:,,פתרון יעיל שעונה על 2 הבעיות: גם מידות מסודרות וברורות לעין וגם ללא נפח מיותר. כל מידה מסודרת בתוך נילון נצמד ומבחוץ כותבים בלורד לוח מחיק (רק הוא 'נתפס' על ניילון)
‏ פתרון יעיל שעונה על 2 הבעיות: גם מידות מסודרות וברורות לעין וגם ללא נפח מיותר. כל מידה מסודרת בתוך נילון נצמד ומבחוץ כותבים בלורד לוח מחיק (רק הוא 'נתפס' על ניילון) את תוכן החבילה. ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית