מה ההבדל בין מתכות 'אצילות' למתכות 'מעבר'?

מתכות הן עסק יקר ולכן חשוב להגן עליהן מפני מים, לחות וחלודה העלולים לפגוע במראה המתכת, בחוזקה ובעמידות שלה. אם בחורף חששתם להתחיל עם עסק הצביעה של מתכות הנמצאים תחת כיפת השמיים – הרי שאין מתאימה מעונת האביב לחדש את המראה הנפלא ולשמור עליו לאורך שנים (עיצוב)

mame | כיכר השבת |
החורף חלף כלא היה במקומו הגיע השמש הקופחת ומעלות החום המטפסות מי יודע לאן. ברזל שהיה חשוף לרטיבות במשך עונה שלימה, מקבל עכשיו את צבעו החדש, התהליך שבה מופיעה החלודה הוא בעצם חמצון בשל נוכחות של מים וחמצן, המתכת עוברת תהליך כזה ברמה כזו או אחרת.

כסף , זהב, פלטינה שייכות יותר לקבוצת 'המתכות האצילות' שאינן מחלידות. האבץ, הנחושת והברזל, שייכות לקבוצת 'מתכות המעבר' שמחמיצות ומחלידות. תהליך החמצון הזה מכונה 'קורוזיה', בשפה העברית תהליך זה נקרא 'שיתוך'. אם חיכיתם לסוף עונת הגשמים, לקיץ שיאפשר לכם לצבוע את מוצרי המתכת כמו הסורגים בחלון ועד לגדר הגינה צבעים מסוגי 'המרייט' יכולים להיות הפתרון המושלם לצביעת מוצרי מתכת והגנה עליהם.

צבעי המרייט מציעים פתרון מושלם לצביעה על מתכת חלודה המעניק גם הגנה ועמידות וגם יופי וגימור נפלא למשטחי המתכת. אפשר לעשות זאת בקלילות, ובזמן קצר. קופסת צבע אחת, ללא צורך בצבע או שכבת בסיס, את צבעי המרייט צובעים ישירות על מתכת חלודה וזאת לאחר הכנה מינימלית של משטח המתכת, יעשו את העבודה בצורה נפלאה.

צבעי המרייט מעניקים למתכת הגנה של עד 8 שנים ובנוסף, נוסחת ההגנה הכפולה החדשנית, דוחה מים ביעילות רבה יותר ומגינה מפני חלודה לאורך זמן. לצבעי המרייט מגוון גימורים – מתכתי, חלק ומחוספס עדין ומגוון צבעים מרהיב ורחב המעניקים מראה נפלא למתכת שלכם.

המתכות הנמצאות מחוץ לבית וחשופות לפגעי מזג האוויר כגון, גדרות, סורגים, מעקות ושערים וגם לצביעה של משטחי מתכת בתוך הבית. לצבעי המרייט זמן ייבוש מהיר. יש לבחור בצבע שאינו מכיל עופרת רעילה, והוא עמיד, ומתייבש מהר, המרייט הוא צבע המתכת המוביל בעולם לצביעת מתכות כבר 25 שנה וב-55 מדינות ברחבי העולם. צבע המיוצר בטכנולוגיות מתקדמות ובנוסחת צבע חדשנית המתעדכנת ומתחדשת עם השנים.

באדיבות יועץ הבית של 'יעקבי'

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית