לפני ואחרי: ת'אמת, איך הארון שלך נראה?

גם את מוצאת את עצמך נוברת מידי בוקר בערימות בגדים בלתי נגמרות ומנסה למצוא פריט לביש לרפואה? הגיע הזמן לעבור ממצב ה'לפני' ל'אחרי'. הנה כמה טיפים שיעזרו לעשות קצת סדר בסידור הארון (מטלות)

mame | כיכר השבת |
לפני ואחרי...
איזה כיף לסדר את ארון הבגדים, נכון? לא. לא נכון. בואו נהיה כנות, זאת משימה מעצבנת שאף אחת לא אוהבת לעשות, אבל אין ברירה, כמו ניקוי שיניים מקצועי, זאת מטלה שצריכה להיעשות פעמיים שנה לפחות. אז יש את בפסח, נכון. אבל בינינו, כאחת שדולה מידי יום פריט בלתי מזוהה מערימות הבגדים המגובבות באי סדר בארון, צריך לעשות את זה יותר.

למה? כדי להיפטר מבגדים שאת כבר לא לובשת, לפנות מקום לדברים חדשים, ולהתמקד בבגדים שאיתם את באמת מרגישה טוב. אז לפני שתתחיל בתהליך הטיהור בארון, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לך לעשות את העבודה.

הכנות מקדימות.

דבר ראשון - תפני לך יום בשביל זה, בין אם זה יום חופשי או שישי לפני שבת חופשית, את תצטרכי את זה. חצי שעה אחרי שהילדים הולכים לישון ולפני שהבעל חוזר לא תספיק לך. מניסיון.

תקני מראש 10 קולבים לפחות כי לא משנה כמה שמלות תזרקי את תגלי שחסרים לך. תכיני מראש פלייליסט שאת אוהבת, וכשאת מצויידת באוזניות, שקיות זבל והרבה זמן. תתחיל לעבור על כל פריט בארון.

לרוקן את תכולת הארון.

הדרך הטובה ביותר לסדר את ארון הבגדים, היא לפנות את כל תכולתו בבת אחת ולזרוק אותה על המיטה או הרצפה. זה גם כיף, וגם נותן לך אפשרות להתמקד בריכוז על כל פריט ולתייג אותו בהתאם (פח, גמ''ח, פריט מועדף או קישוט למדף) לפני שאת מחזירה אותו מקופל לארון.

מבחן קבלה.

כל פריט שאת מחזיקה ביד צריך לעבור את סדרת השאלות הבאה לפני שהוא זוכה לחזור אל מקומו המובטח בארון:

- האם המידה עדין מתאימה?

- האם הוא במצב טוב?

- האם היית קונה את הפריט הזה עכשיו?

- האם לבשת אותו ב-6 החודשים האחרונים?

- האם את נראית טוב כשאת לבושה בו?

אם התשובה לאחת מהשאלות הללו היא 'לא' מקומו של הבגד בשקית האפורה.

למיין לפי סוג

תתחילי לסדר את הפריטים בחזרה. תמייני ותאחסני בנפרד חולצות בסיס, עליוניות ליום חול, עליוניות לשבת, חצאיות ושמלות. אם אין לך מספיק מקום בתליה, תבודדי את הפריטים הבלתי קמיטים ותאחסני אותם מקופלים על המדף.

קבלה לעתיד

תעשי לך הרגל להחזיר לארון כל בגד מיד אחרי השימוש בו. גם אם זה יגזול לך עוד 5 שניות בבוקר זה בהחלט ישתלם לך כשתהני מארון מסודר שיציג בפנייך את כל הבגדים העומדים לרשותך בצורה הברורה ביותר מבלי לבלות זמן ארוך בנבירה אחר פריט לביש כל בוקר.

בהצלחה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית