משתה פורים והחלפת משלוחים

היום הזה כולו ונהפוך הוא. השכנים שתמיד דורשים לשמור על שקט בזמני מנוחה תופפו על דרבוקות וקולולו כבחינה מרוקאית עד עלות השחר, ניחא היו מפצים באיזה מופלטות עם דבש נוטף או ספינצ'ים מהמחבת. ופתאום אתם מגלים שבדיוק הילד החליף משלוח זה במשלוח של מישהו אחר (משתה פורים)

מירי גפן | כיכר השבת |
תוכנן לקום בעלות השחר לשמוע אודות הסטוריה שחוזרת משנה לשנה אודות החיזור של אחשוורוש לאסתר, אבל השעון המעורר החליט שגם לו מותר לחגוג פורים ולא התחשק לו לעורר את מבוסמי הפורים.

הכנתם סידרת משלוחי מנות לכל המכרים,השכנים, הבני דודים ולכל מי שכיפ לכם לשלוח אבל במשלוח אחד הוספתם מתנה קטנה למי שמגיע קצת יותר, ו...אופס אתם מגלים שבדיוק הילד החליף משלוח זה במשלוח של מישהו אחר (שמגיע לו במינון קצת פחות). לכו תדעו מי המבסוט שבטוח שהשקענו בו כל כך מתוך סדרת האנשים שקבלו משלוח מנות מאתנו (המוצא הישר).

אבל תודו שזה די מצחיק לקבל חזרה בסוף היום, משלוח מנות ששלחתם בראשית בוקר הפורים. עבר כמה גילגולי משפחות עד שחישב מסלול מחדש. ושב לתחנת המוצא שממנו יצא בבוקרו של יום (רק שטופי אחד חסר בו והצלופן הספיק להקרע מטלטולי הדרך).

אתם מתכננים להגיע לסעודת מארחיכם בזמן שהתבקשתם, יצאתם מוקדם, הדרך זורמת, אתם מבסוטים אבל אז, לקראת סוף הדרך אתם נתקעים בפקק שתופס יותר מכל זמן נסיעתכם מחוץ לעיר.

אתם מחליטים לא להתפתות לפיתויי (אוזני) המן ולא לעוגות ולא לחרוג בכמות קלוריות המטעמים שיום זה מציע. אבל אז אתם מקבלים מארז ססגוני עטוף בצלופן מרשרש ובסרט בצבע רעשני, ולהפתעתם שלל לא מביש של שוקולדים בלגיים. לכו תעמדו בפיתויי המתקתק הזה.

ונהפוך הוא!
פורים שמח ומבדח לכם וגם לי.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית