3 טיפים שיעזרו לך להגיע לליל הסדר רעננה

שבוע לפני פסח הוא בדיוק הזמן שאת אמורה להיות מאורגנת היטב. כדאי שתכלכלי את צעדייך בתבונה ותהיי מאורגנת היטב, כדי שלא תגיעי מותשת לשולחן הסדר (טיפים)

אילנה בן משה | כיכר השבת |
1. לבשל ארוחות קלות ולאכול בכלים כשרים לפסח

ככל שיש ילדים בבית ככה קשה לתפקד בשתי מערכות נפרדות: מצד אחד החמץ ומצד שני צריך להספיק לבשל בכלים כשרים לפסח. כדי למנוע קושי רצוי כבר שביום ראשון ומקסימום שני המטבח כולו יהיה נקי ומוכשר על כל כליו.

בצורה כזו אפשר לשים את החמץ סגור באיזה מקום מוסתר בכניסה לבית כדי לשמרו לשריפת החמץ ואילו להתחיל לבשל ארוחות קלות בכלים הכשרים לפסח.

2. לצאת לאכול בחוץ

כיוון שמדובר בשבוע מלא זה יחסוך הוצאות מיותרות על הזמנת אוכל מבחוץ וכך הילדים יכולים לאכול בכלים כשרים לפסח מבישול שהוא כשר לפסח.

גם לך זה יקל ניהול של המטבח וגם לא תצטרכי להילחץ מכך שאוכלים חמץ בקרבת המטבח הכשר. כל זה בתנאי שלא מכניסים יותר חמץ הביתה.

בשבוע הבא בטוח שנרצה להזמין בכל אופן פעם אחת אוכל הביתה. זו ההזדמנות דווקא לא להזמין אלינו אלא פשוט להתפנות מהנקיונות ולהזמין מקום מראש באיזה בית קפה נחמד ולצאת כל המשפחה יחד לערב גיבוש, כי במילא לילדים כבר אין לימודים. חוויה זו יכולה להיחרט בראשם של הילדים כחוויה טובה גם אם יש לחץ ומתח בבית בגלל החג.

3. התפטרו סופית מהדברים המיותרים

ישנם אנשים שאוגרים בגדים נעליים ומכל הבא ליד. הטיפ הבא דומה למה שעושה כל יום רואה חשבון ממוצע העובד לפי הכלל שמה שנכנס ראשון יוצא ראשון. כלומר מה שיש נזרק ומה שלא לבשנו או נעלנו מעל לשנתיים ניתן למישהו שצריך.

האיזון צריך להישמר וצריך שיהיה בערך אותה כמות בגדים ונעליים בארון. כאן יש לשים לב שאם קניתי בגד אז אני מוסרת גם בגד כנגדו אחרת הארון מתפוצץ.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית