טיפים מבריקים שיעזרו לך לסיים את הניקיונות

האביב הגיע והניקיונות לפסח הגיעו יחד אתו, פתרונות יעילים וזריזים שיאפשרו לכן לבצע את ניקיונות הבית במינימום זמן ומאמץ וכך להתפנות לדברים החשובים באמת, כי לכל בעיה יש הברקה (טיפים)

מאמע | כיכר השבת |
ניקיונות הפסח לקראת סיום, הנה לך כמה טיפים מבקירים שיסייעו לך בתהליך הניקיון ולהגיע מוכנה לליל הסדר.

איך לנקות טוסטר מלוכלך?

החלטת היום לסיים לנקות את הטוסטר, אבל הפסים מייאשים אותך? תני לו לעבוד בשבילך. לוקחים מגבת נייר של ניקול, מרטיבים אותה, סוחטים, מוציאים את הטוסטר מהחשמל, שמים את מגבת הנייר הלחה בין פלטות החימום ונייר המגבת ייספח את הלכלוך והשומנים.

איך לשאוב אבק מהפינות?

שאבת ושאבת ועדיין נשאר אבק ופירורי חמץ סוררים בפינות?! לניקול יש פתרון בשבילך... לאחר השימוש ברדיד האלומיניום של 'ניקול', נשאר לך גליל ריק, הכניסי את הגליל לצינור שואב האבק וכך תגיעי בקלות לפינות הכי קשות.

איך לנקות את ראש המקלחת?

חולמת על אמבטיה נוצצת? הנה דרך נהדרת להתחיל ולקבל ראש מקלחת מבריק, כמו חדש – ובלי שפשופים! לוקחים שקית עם ידיות קשירה של ניקול, שמים חומץ וקושרים על ראש המקלחון ללילה שלם. למחרת, מורידים את השקית, מנגבים וראש המקלחת מבריק.

איך מורידים תוויות מצנצנות?

לכבוד החג את מתחדשת בהרבה כלים חדשים. רבים מהם, חייבים בוודאי טבילה והגעלה וכמובן את הוצאת המדבקות העקשניות המודבקות עליהם. מחפשת דרך מהירה וקלה להסיר אותן? לניקול יש פתרון מהיר: מוזגים חומץ לקערה, לוקחים מטלית חכמה יומית, טובלים אותה בחומץ ועוטפים את הקערה. מחכים 20 דקות, מורידים את המטלית, מקלפים את התווית בקלות והצנצנת מוכנה לשימוש.

הטיפים באדיבות ניקול, המותג המוביל את קטגוריית עזרי המטבח והניקיון

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית