6 כללים פשוטים ונדירים שיהפכו אותך למלכה של החיים!

לפני שאת מתייאשת, תני עוד הזדמנות, עשי צעד קטן נוסף כדי להגשים את עצמך. לראות את מי שאת באמת, ולזכור שבין המטרנות, הטיטולים, הבישולים והילדים, אולי את לא תמיד לובשת בגדי מלכות, אבל בתוכך את מלכה עם כתר (טיפים, משפחה)

רבקה רודל | כיכר השבת |
כמה כוח צריכה אישה היום? ולא רק, מסירות נפש, עוצמה, הקרבה, דאגה האינופית בטיפולה המסור, בליווי, בתמיכה, בייעוץ. ולא בכדי. הרי אדם לעמל יולד, ויש לנו עמל בעולם הזה. הוא מגיע בתפקיד מיוחד, לנו הנשים. הוא עובר מדור לדור, מאמא לבת. באמת פשוטה ונצחית. להביא חיים, לגדל, לחנך. לראות את הפירות הטובים והמתוקים צומחים וגדליםו הופכים לבסוף לאילנות חזקים מושרשים עמוק, ובלב איתן.

והדרך? מאתגרת, מציפה, רוויה ברגשות אשר צפים ועולים בשלבים השונים של החיים. אבל, איפה את? האם את יודעת לפרגן לעצמך? לתת כוחות, כמו שאת נותנת לבני ביתך? היכן את? בכל המסלול הזה של החיים? 6 כללים, פשוטים אך נדירים שיהפכו אותך להיות המלכה הגדולה של החיים:

1. החמיאי לעצמך

כן, להחמיא. לכאורה, ברור. אבל ברוב הפעמים, לא באמת מיושם. לעיתים, יש לנו נטייה ללקות בביקורתיות, בשיפוטיות יתר וברגשות אשם שמלווים אותנו לאורך החיים. הרגשות הללו גורמים לנו להתמקד בדברים השליליים ובהבלטתם. הכוח, הוא בידיים שלך. התחילי להחמיא לעצמך כשאת מול המראה בכל בוקר, הסתכלי על עצמך בעין טובה יותר, כל הסתכלות חיובית שכזו, לא רק תשפיע באורח פלא על הסביבה שלך, ועל האופן שבו הם יראו את עצמם, אלא גם תאפשר לך לראות את השפע והאתגר בכל פעם מחדש.

2. נהלי את סדר יומך בצורה ברורה ומסודרת

לסדר יש תכונה מיוחדת. אם פועלים על פי גישתו, ניתן להספיק יותר ועדיין להישאר 'בפלוס' של שעות. זה נשמע סותר, אבל זה לא. יש לנו הרבה משימות, מטלות, דברים שצריך להספיק. הסדר יעשה לך סדר - קודם כל בראש ובמחשבות, ואחר כך גם בפועל בחיים.

3. תעסקי במה שנותן לך כוחות

יש נשים שמקבלות כוחות מעבודה מחוץ לבית. מעיצוב, מפגישה עם אנשים, מניהול עסק. ממחשבים. יש אחרות שמקבלות כוחות משהות בבית. חשבי, מה עושה לך טוב? מה נותן לך את הכוחות להמשיך הלאה, בחיוך, באמת? מה יעשה לך טוב כדי להיות אמא, רעיה, אישה, טובה יותר?

4. קבעי לעצמך זמן מנוחה

לאחרונה, פורסמו מספר מחקרים שמוכיחים כי לשינה במהלך היום, יש עוצמה שמספקת לנו כוח ומעלה את התפוקה ואת איכות החיים שלנו. זה מדהים, אבל גם בארץ וגם בעולם חברות היום קובעות במהלך אחר הצהריים, זמן שינה לעובדים - במשך 20 דקות. (מעבר לזה, אנחנו עלולות לשקוע כבר בשינה עמוקה) לפני שתצחק ותאמרי "למי יש היום זמן לנוח"? הסתכלי על זה כך: השינה תיתן לך כוחות.. והרבה. מדובר על הבריאות שלך, ולא פחות מזה. בסך הכל מדובר על 20 דקות. נצלי את אותן הדקות לפני שהילדים חוזרים הביתה.

5. עשי ספורט

יש נשים שאוהבות ספורט ויש נשים שלא. אבל גם אם את בקבוצת הנשים שלא אוהבת ספורט בכלל, הרשי לנו לבשר לך, שיש כל כך הרבה תחומים שבהם תוכלי כן - לעשות ספורט. הדבר היחידי שתצטרכי כדי להתמיד בתהליך הוא רק חברה טובה שתהיה לצידך. זה לא משנה אם זה מכון כושר, (יש שם שמרטפייה, אגב!) זומבה, פילאטיס, עיצוב דינאמי או שחייה. זה משחרר ומפיג מתחים ולחצים, והתועלת היא גדולה.

6. ענווה

ריבון העולם ידעתי כי הנני בידך. זכרי שהכול מאיתו, ומבלעדיו, אין שום עזרה וישועה - סגולה לאיכות חיים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית