מה כל כך שערורייתי במוצץ של הארפר בקהאם?

"בלונדון הייאוש נעשה יותר נוח" אומר השיר, אך מסתבר שאם אתם באנגליה ויש לכם ילד או ילדה שעדיין מרגיעים את עצמם עם מוצץ, עדיף שלא יקראו לכם הארפר בקהאם * כלי התקשורת הבריטית סוערים בימים האחרונים, והפעם הסערה לא בכוס תה, אלא הדאגה לבתם בת הארבע של ויקטוריה ודיוויד בקהאם * שערוריה או הגזמה? (מהעולם)

יערית אלבז | כיכר השבת |
לבני ובנות הסלבס החיים אינם קלים, צלמי הפפראצ'י אורבים להם ומחכים לכל הזדמנות להעמידם במבחנים שונים. והפעם על שולחן הדיונים בתם המתוקה של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, שנראתה כאשר בפיה אביזר אהוב ומרגיע ילדים: מוצץ.

תמונתה פורסמה בכלי המדיה השונים ועוררה את הדיון לגבי הגיל הנכון להיפטר מהמוצץ. ועל הנזקים העלולים להיגרם בשל גמילה מאוחרת דיוויד בקהאם לא נשאר חייב והגיב בעצמו לביקורת.

מומחים טענו כי ויקטוריה ודיוויד מזיקים להארפר בכך שאינם גומלים אותה מההרגל המזיק. מומחית ההורות קלייר בייאם קוק אמרה ״אני לא מאמינה שהיא עוד עם מוצץ, זה פוגע לה בשיניים ומעכב את התפתחות השפה שלה". הסיכוי שהשפה תתפתח כמו שצריך קטן ביותר כשהפה סתום כל הזמן. רופאי השיניים מסכימים שמוצץ בגיל הזה הוא רעיון רע. לאחר כמה חודשים, רוב התינוקות לא זקוקים להרגעה כזו, ילדים בגיל 4 בוודאי לא זקוקים למוצץ למטרת הרגעה. אולי זה סינדרום הילד האחרון, ומאחר שהארפר היא הקטנה, הם מעוניינים שתמשיך להיות תינוקת״. גם הנחיות משרד הבריאות הבריטי, מורים להורים לגמול את הילדים מהמוצץ בגיל שנה.

מומחית נוספת, סו אטקינס אומרת ״קשה להפריד ילד ממוצץ שבילה עמו הרבה זמן, קל ונוח להורים לתת מוצץ, זה משתיק את הילדים. ההתפתחות השפתית באמת נפגמת כי הם לא חייבים לדבר, זה פוגע ברכישת אוצר המילים שלהם". מאידך, מומחית אחת היתה פחות נחרצת ויותר מבינה: ״יכול להיות שהארפר זקוקה למוצץ על מנת להפיג את המתח בסיטואציות הפומביות עם הפפארצי".

"ההורים, מפורסמים או לא, הם אלה שמחליטים מתי הילד בשל להפרד מהמוצץ. זו החלטה אישית וכל משפחה יודעת מה מתאים לה. הכי חשוב שהילדה תרגיש אהובה, בטוחה ומסוגלת להתמודד עם העולם" אמרה המומחית ג׳ודי ריית.

אלו הן הדעות באנגליה לגבי סערת המוצץ של בת הסלבס, שערורייתי או מגוחך? אתם תחליטו. הדיעות על גיל הגמילה ממוצץ אינן אחידות. רופאי השיניים ממליצים להורים לגמול את ילדיהם כדי למנוע נזק בהתפתחות השיניים.

תמונתה פורסמה בכלי המדיה השונים ועוררה את הדיון לגבי הגיל הנכון להיפטר מהמוצץ. ועל הנזקים העלולים להיגרם בשל גמילה מאוחרת דיוויד בקהאם לא נשאר חייב והגיב בעצמו לביקורת.,מומחים טענו כי ויקטוריה ודיוויד מזיקים להארפר בכך שאינם גומלים אותה מההרגל המזיק. מומחית ההורות קלייר בייאם קוק אמרה ״אני לא מאמינה שהיא עוד עם מוצץ, זה פוגע לה בשיניים ומעכב את התפתחות השפה שלה". הסיכוי שהשפה תתפתח כמו שצריך קטן ביותר כשהפה סתום כל הזמן. רופאי השיניים מסכימים שמוצץ בגיל הזה הוא רעיון רע. לאחר כמה חודשים, רוב התינוקות לא זקוקים להרגעה כזו, ילדים בגיל 4 בוודאי לא זקוקים למוצץ למטרת הרגעה. אולי זה סינדרום הילד האחרון, ומאחר שהארפר היא הקטנה, הם מעוניינים שתמשיך להיות תינוקת״. גם הנחיות משרד הבריאות הבריטי, מורים להורים לגמול את הילדים מהמוצץ בגיל שנה.,מומחית נוספת, סו אטקינס אומרת ״קשה להפריד ילד ממוצץ שבילה עמו הרבה זמן, קל ונוח להורים לתת מוצץ, זה משתיק את הילדים. ההתפתחות השפתית באמת נפגמת כי הם לא חייבים לדבר, זה פוגע ברכישת אוצר המילים שלהם". מאידך, מומחית אחת היתה פחות נחרצת ויותר מבינה: ״יכול להיות שהארפר זקוקה למוצץ על מנת להפיג את המתח בסיטואציות הפומביות עם הפפארצי".,"ההורים, מפורסמים או לא, הם אלה שמחליטים מתי הילד בשל להפרד מהמוצץ. זו החלטה אישית וכל משפחה יודעת מה מתאים לה. הכי חשוב שהילדה תרגיש אהובה, בטוחה ומסוגלת להתמודד עם העולם" אמרה המומחית ג׳ודי ריית.,אלו הן הדעות באנגליה לגבי סערת המוצץ של בת הסלבס, שערורייתי או מגוחך? אתם תחליטו. הדיעות על גיל הגמילה ממוצץ אינן אחידות. רופאי השיניים ממליצים להורים לגמול את ילדיהם כדי למנוע נזק בהתפתחות השיניים.,,‏ (צילומסך מיתוך יוטיוב)
‏(צילומסך מיתוך יוטיוב)

איך הגיב האבא דיוויד בקהאם על המתקפה? בעמוד האינסטגרם שלו, פרסם: "למה אנשים חושבים שיש להם זכות לבקר הורים אחרים על האופן בו הם מגדלים את ילדיהם מבלי שיש ברשותם את כל העובדות? כל מי שיש לו ילד יודע שכשהוא לא מרגיש טוב, אתה תעשה הכל כדי לנחם ולעזור לו, ולא פעם מוצץ הוא הפתרון המיידי. אז כל מי שמדבר על אחרים, שיחשוב פעמיים". לא ברור הגיל שבו כדאי לגמול את הילד ממוצץ, אבל אם אתה סלב בריטי, עדיף לך לא לצאת החוצה עם ילד גדול שטרם נגמל.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית