מרגישים בדידות? תקראו למשטרה

הבדידות היא דבר נורא, זוג בריטים שהבדידות העיקה עליהם החליטו לפעול בצורה יצירתית במיוחד כדי להקל על עצמם, הם פשוט חייגו למשטרה * שימו לב אם יש אדם בודד בסביבתכם

יערית אלבז | כיכר השבת |
זוג בריטי בני 95 הרגישו בודדים מדי , פרד תומפסון ואשתו המתגוררים במנצ'סטר, החליטו לפעול באופן יוצא דופן. האישה התקשרה למשטרה ואמרה: "בעלי במצוקה", היא סרבה להזדהות והשוטרים מיהרו לאתר את כתובת ביתם של בני הזוג והגיעו מיד.

מסתבר שגב' תומפסון לא שיקרה, הם הרגישו מצוקה נוראית וחשו בדידות איומה. השוטרים שחשבו כי מדובר בפציעה נוראית או מקרה חירום היו המומים, אך כאשר ראו את בני הזוג במצבם המדוכדך, הרתיחו מים וישבו שעה ארוכה עם בני הזוג, האזינו לסיפוריו של מר תומפסון ואף הצחיקו אותם.

השוטר שהגיע ל'זירת הבדידות' צייץ בטוויטר שלו: "זוג בני 95 התקשרו למשטרה כי היו בודדים, מה יכולנו לעשות מלבד לחלוט להם תה ולפטפט קצת". השוטרים היו מרוצים וגם מר תומפסון הביע שביעות רצון הוא אמר כי השוטרים היו מאד מיוחדים הם התייחסו אליו באדיבות, והיה לו מאד נחמד להעביר איתם את הזמן והם נעמו לו מאד. לדבריו: "אנשים מבוגרים מרגישים לפעמים בדידות, אבל השוטרים בהחלט גרמו לי להרגיש בבית". אז אם יש זוג מבוגרים בסביבתכם קחו את זה לתשומת ליבכם, לא חייב להיות שוטר בשביל לשמח אדם בודד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית