מסתמן: נשים לא חזקות במיוחד?

אז הילרי לא חשה בטוב, אסור לה? למה כשאישה אינה חשה בטוב, זה מעורר תהיות, מערער את הביטחון, המדינה ואפילו את הבית הלבן? * בואו נודה בזה שכשאישה חולה בבית - הוא מושבת. לעומת זאת כשגבר חולה - חוץ מהעובדה שהאישה 'עמלה' שעות נוספות על מנת להרגיע אותו שהוא 'לא' הולך למות, אזי עולם כמנהגו נוהג

יערית אלבז | כיכר השבת |
מוקדם מדי להספיד את הילרי בנחיתה, התרסקות, נפילה.. בגלל איזושהי סחרחורת או דלקת ריאות עונתית. אם באמת כך הם פני הדברים ולא מדובר במחלה נסתרת שהתפרצה לה בדיוק בטקס הזכרון לאסון התאומים..

אם ננתח את המצב לכשעצמו, ייתכן מאד כי הילרי בגילה המתבגר יכולה להרשות לעצמה במסע בחירות ארוך ומתיש לחוש לא בטוב, גם אם מדובר בהתמוטטות וסחרחורת. אפילו אלמנט הנעל השמוטה (לא כמו באגדות אמנם, אבל קורה..) יכול לעבור בהבנה כי הנעל לא ישבה לה טוב על הרגל ועוד כל מיני פרשנויות למינהם.

ומכיון שמטבע האנושות הוא להסיק מסקנות, לחרוץ גורלות ואפילו סתם ככה להשליך על נושאים אחרים שלא קשורים האחד בשני. גם כאן נניח שהמקרה הטבעי הזה היה קורה סתם ככה להילרי כאשר היא לא היתה במרוץ המטורף ו'הגברי' הזה לנשיאות, לא בטוח שמישהו היה מייחס לזה חשיבות, חוץ מלאחל לה שתשוב לאיתה ודומיהם...

אך, מכיווןן שמדובר פה בתפקיד נכבד במיוחד המחייב אותה להיות 'אשת הברזל' לא כאישה רגילה - גם רצה לנשיאות, גם אשתו של.. וגם כי - אין מועמד אלטרנטיבי אחר שמוכן להכנס לנעליו השחורות של אובמה.

מה שמתבקש מתוך בחירה אקראית לחלוטין לדון פה - הוא מדוע נשים חלשות יותר כאשר הן 'עפות' על תפקידים גדולים ומכובדים יותר? או שאם נכנה זאת גבריים יותר? (לא נעים, שאלה שוביניסטית משו). אך מסתבר כי גם ראשת הממשלה גולדה מאיר שכיהנה אז בזמנו סבלה מתסמין לא בריא במיוחד. נכון שהיא היתה מוצלחת ומוכשרת. אך, אולי הריצה לתפקיד נשיאותי (תהייה תמימה לחלוטין..), ראשת ממשלה ועוד הנהגות עולם פוזטיביות למינהם, אינם ממש יושבים בול על - אישה. (לא נאמר כי התפקיד 'גדול עליה', כדי שלא נקצין את ניחוח השוביניזים הנושב מאמירות אלו).

סקירה לאחור ונבירה קלה בהיסטוריה מגלה כי נשים טובות בלחולל מהפכות, להביא אותן ממש עד הקצה ממש. ואז את הקרדיט למהפה נוטל משהו אחר ומעניק ציון דרך על שמה של אותה מחוללת, אולי מהסיבה העדינה כי קצת מקטין אותן התפקיד הזה לשמש בראש, מחליש מעט..

רק להזכירכן כי נשים הן מעל הזמן, מעל הנשיאות ומותר להן לחטוף סחרחורת במירוץ בחירות מטורף - באמצע אזכרה לאסון התאומים, זה לא באמת מעיד על חולשה שלטונית, חוסר יכולת, הנהגה כושלת, זה בסה"כ דלקת ריאות עונתית שתחלוף .. ועד לנפילה, חולשה וירוס או כל דבר שמוציא מחוסר איזון בריאותי, תחשבו על תפקידים, התאמה, נתונים טבעיים - עיטפו אותו במעטפת פוזיטיבית - שוויונית כמובן. ותראו כי גם במקומות הגבוהים ביותר אליהם אנחנו שואפים יש חלוקת תפקידים מותאמת והוגנת לכל אחד מאיתנו.

ולעניינו, עניינה של הילרי, ועניינם של נתיני ארצות הברית, רגע לפני שהם נגשים לקלפי. כמה עובדות על בריאותה של הגברת הילרי קלינטו:

1. כבר תקופה שיש טענות על הבריאות שלה, למראית עין - יש להן בסיס. לדוגמא: וידיאו שבו היא מדברת עם כתבים ואז פתאום הראש שלה מיטלטל מצד לצד בלי שליטה. זה נראה כמו התקף אפילפסיה.

2. הרופאה של הילרי שיחררה בעבר הצהרת בריאות. ב-2012 היה לה זעזוע מוח, אחרי שהתייבשה בגלל וירוס והתעלפה ונפלה. זה פגע אז בראיה שלה למשך תקופה. חוץ מזה נמצא כי היה לה קריש דם בראש, לפי הנטען - בין המוח לגולגולת. והיא לוקחת בקביעות תרופות מדללות דם.

3. הנ"ל כמובן, נותן בסיס לחשוב שהיא נפגעה מוחית, ולכן ההתקפים.

4. האמריקאים לא אוהבים שמשקרים להם - שעה וחצי שלא נאמרה לכתבים אף מילה, וזה אחרי הוידיאו ההוא שרואים באיזה מצב היתה. ואז.. הילארי יוצאת, מחייכת, אומרת ש"מרגישה מצויין", ומצטלמת עם ילדה ברחוב - צעד יח"צ מובהק.

5. הילרי מודיעה שיש לה דלקת ריאות - היא מבטלת את המסע לקליפורניה בלילה. כלומר: היא שיקרה שהיא מרגישה טוב, והיא סיכנה את הילדה שהתחבקה איתה כשיש לה דלקת ריאות שעלולה להדביק אותה. או שהיא שיקרה וזו לא דלקת ריאות?

6. אחרון חביב: הפרשנים האמריקאים הצביעו על כך שאנשיה ושומרי ראשה בכלל לא התרגשו מהמצב. יש לזה רק הסבר אחד: הם רגילים. זו לא פעם ראשונה וכנראה שגם לא שניה, שהיא מתמוטטת.

אז מה המצב שלה באמת? (לא קשור לזה שהיא אישה..)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית