"לא אחיה עוד, ביי": ציוץ של ילדה בת שבע מתוך התופת הסורית

"הלילה אין לנו בית, הוא הופגז ותחת הריסות. ראיתי מוות וכמעט מצאתי עצמי מתה" המילים הנוגעות ללב הללו, הן ציוץ של ילדה סורית בת 7, המתארת את מסכת האימה שהיא עוברת מתחת להפגזות בעיר חלב הנצורה. בעוד העיר הולכת ונכבשת ע"י כוחות הצבא הסורית, באנה אל - עאבד הקטנה נחבאת במסתור, מתאבלת על חבריה שאינם וקוראת "הארי פוטר" (חדשות)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
דומה שהסטטוס קוו של העיר שהיה תקף עד כה - כשהמשטר הסורי שולט ביד רמה באיזורים המערביים של העיר, והמורדים שולטים באיזורים המזרחיים שלה - מתערער. כ-10,000 תושבים נמלטו על נפשם כשהשאר מסתתרים בפחד מפני ההפגזות הבלתי פוסקות.

באנה אל-עאבד, ילדה קטנה בת 7 מהעיר חלב שבגרה בטרם עת, חווה על בשרה את מסכת האימה בעיר הנצורה. בחשבון הטוויטר שהיא מנהלת ביחד עם אימה אטמה, באנה מתארת כבר כמה חודשים בשפה מתוקה ונוגעת ללב את החיים הנוראים תחת התופת, את הפחד המתמיד ואת האבל על החברים מחד, ומנגד את חלומות הילדות שלה ואת תחביבי הקריאה שלה הכוללים בעיקר את ספרי "הארי פוטר".

באנה אל-עאבד, ילדה קטנה בת 7 מהעיר חלב שבגרה בטרם עת, חווה על בשרה את מסכת האימה בעיר הנצורה. בחשבון הטוויטר שהיא מנהלת ביחד עם אימה אטמה, באנה מתארת כבר כמה חודשים בשפה מתוקה ונוגעת ללב את החיים הנוראים תחת התופת, את הפחד המתמיד ואת האבל על החברים מחד, ומנגד את חלומות הילדות שלה ואת תחביבי הקריאה שלה הכוללים בעיקר את ספרי "הארי פוטר".,,אתמול, בשעה שאיזור מגוריה הולך ונכבש ע"י הצבא הסורי צייצה באנה בפחד:"הצבא נכנס פנימה, אלה עשויים להיות בכנות הימים האחרונים שלנו. אין אינטרנט. אנא אנא אנא התפללנו למעננו". זמן קצר לאחר מכן, היא הוסיפה ציוץ מטלטל בזו הלשון: "הודעה אחרונה - תחת הפגזות כבדות עכשיו, לא אהיה עוד בחיים. כשנמות תמשיכו לדבר על 200 אלף שעדיין נמצאים בפנים. ביי".,בניגוד לתחזית הקודרת שלה, באנה שרדה את יום האימה. בשעות הערב היא כתבה ברשת החברתית: "הלילה אין לנו בית, הוא הופגז ונמצא תחת הריסות. ראיתי מקרי מוות ואני כמעט מצאתי עצמי מתה".,
באנה עם אחיה. (צילום מסך מתוך ynet)

אתמול, בשעה שאיזור מגוריה הולך ונכבש ע"י הצבא הסורי צייצה באנה בפחד:"הצבא נכנס פנימה, אלה עשויים להיות בכנות הימים האחרונים שלנו. אין אינטרנט. אנא אנא אנא התפללנו למעננו". זמן קצר לאחר מכן, היא הוסיפה ציוץ מטלטל בזו הלשון: "הודעה אחרונה - תחת הפגזות כבדות עכשיו, לא אהיה עוד בחיים. כשנמות תמשיכו לדבר על 200 אלף שעדיין נמצאים בפנים. ביי".

בניגוד לתחזית הקודרת שלה, באנה שרדה את יום האימה. בשעות הערב היא כתבה ברשת החברתית: "הלילה אין לנו בית, הוא הופגז ונמצא תחת הריסות. ראיתי מקרי מוות ואני כמעט מצאתי עצמי מתה".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית