בוכיה ונסערת: מישל אובמה נפרדת מהתואר "האישה הראשונה של אמריקה"

בעוד כשבועיים שמישל אובמה תוריד את הכתר מעל ראשה ותעבירו לאחרת, אובמה השתתפה בטקס חינוך שבו נשאה דברים והתעכבה במיוחד בפניה לדור הצעיר. "אל תשכחו את מה שלמדתם, ויחד תבנו מדינה ראויה" (אקטואליה)

גילי שלום | כיכר השבת |
הנאום האחרון של הגברת הראשונה..
מישל אובמה, הגברת הראשונה (עד לעוד שבועיים..) נשאה את נאומה האחרון בסוף שבוע שעבר. כשהיא דומעת ומתרגשת היא הודתה מקרב לב לכל תומכיה בכל התקופה בה כיהנה כגברת הראשונה של אמריקה. היא אמרה "להיות הגברת הראשונה של אמריקה היה כבוד הגדול ביותר בל חיי, ואני מקווה שצלחתי בתפקיד והסבתי לכם גאווה גדולה".

מישל נשאה את דבריה בטקס הוקרת תודה ליועצי בתי הספר של ארצות הברית לשנת 2017. בעוד כשבועיים יכנס לתפקיד הנשיא דונלד טראמפ. מה שהפך את הנאום הזה כנאום האחרון של מישל כגברת הראשונה. את הטקס הזה יזמה בעצם מישל אובמה כבר משנת 2015, טקס שמטרתו היא רק להודות ליועצים שגילו כישורי מנהיגות יוצאים מן הכלל. ומאז כמידי שנה היא מקיימת אותו, מדובר בחלק קטן מפרוייקט ענק של הגברת הראשונה (לעת עתה) שמטרתו לקדם את ההשכלה הגבוהה באמריקה.

"אני רוצה שהדור הצעיר ידעו שהם חשובים, שהם שייכים", פתחה מישל אובמה את הנאום, בקול חנוק ודמעות של רגש. "אל תפחדו, אני מבקשת ממכם! אתם שומעים אותי? לא לפחד אנשים צעירים.תהיו נחושים ומלאי תקווה. אל תתייאשו מהמושג השכלה גבוהה. תרכשו השכלה וחינוך טוב וצאו לעולם עם הכלים שלכם שרכשתם ואל תפחדו להשתמש בו, המדינה הזו בידיים שלכם. שכל אחד יוביל דוגמא אישית עם המון תקווה וללא טיפת פחד".

כידוע, מישל אובמה בזמן כהונתה כאישה הראשונה של אמריקה היא דגלה מאד ופעלה לקידום החינוך, כושר גופני, ומשפחות צבאיות. היא עצמה אירחה לא טיפה אירועים בבית הלבן בעצמו, בין היתר מופעי תיאטרון ומוזיקה כשהיא מזמינה תלמידים שמעולם לא חוו אירועי תרבות כגון אלו.

ביום רביעי הקרוב צפויה מישל אובמה להשתתף בתכנית האירוח של ג׳ימי פאלון.המנחה את התכנית "The Tonight Show".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית