למקרה שתהיתם: זה מה שהילרי קלינטון עושה בימים אלו

מזכירת המדינה לשעבר וה-כמעט נשיאה הנוכחית עובדת בימים אלו, כך מתברר, על כתיבתו של ספר חדש וגם.. על ספר מאויר לילדים. לא ברור מי יותר עסוק, היא הנשיא המכהן (אקטואליה)

mame | כיכר השבת |
נשיאה בפוטנציה
לאחר שהפסידה במרוץ לנשיאות היא לא מבזבזת זמן. הילרי קלינטון עובדת בימים אלו על ספר חדש בו היא פותחת לקהל הקוראים צוהר לחוויתה במהלך הבחירות האחרונות. הספר שייצא לאור בזמן הקרוב יתמקד בציטוטים האהובים על קלינטון שהיוו השראה עבורה.

"אלו המילים שלפיהן אני חיה," אמרה קלינטון. "הציטוטים האלה עזרו לי לחגוג את הזמנים הטובים, לצחוק ברגעים האבסורדיים, להתמיד במהלך הימים הקשים ולהעמיק את הבנתי לגבי כל מה שלחיים יש להציע."

"אני מקווה של ידי שיתוף המילים האלה והמחשבות שלי עליהם, למאמר שלי תהיה משמעות עבור הקוראים," הוסיפה קלינטון. אנחנו הסתקרנו.

בנוסף, קלינטון עובדת על גרסה מצוירת לילדים של ספרה משנת 1995: ''It Takes a Village''. הרווחים, עפ''י השמועות, עתידיים ללכת לצדקה. בנוסף לפרויקטים הספרותיים הללו, קלינטון מתכננת לחדש את הרצאותיה ציבור, ועתידה להרצות באירוע יום האישה הבינלאומי הקרוב.

בחודש ינואר, הילרי קלינטון ובעלה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, השתתפו בהשבעתו של יריבם לשעבר דונלד טראמפ. השאלה האם הם ילכו או לא להשבעה היתה נושא לדיון והתלבטויות רבים, כך על פי מקורות המקורבים למזכירת המדינה לשעבר, אך בסופו של דבר הוחלט כי נוכחותם מצביעה על חילופי השלטון בדרכי שלום ואמונה בדמוקרטיה של אמריקה, מה שקלינטון הדגישה ללא הרף במהלך הקמפיין.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית