מבינה את המתחולל בליבה של הזמרת החרדית

מירי אור זמרת חרדית, שרה מעל במות ענק כיום לאחר שחזרה בתשובה, בחרה להמשיך לעסוק בשירה מול נשים בלבד. "אני מבינה את בחירתה של הזמרת החרדית אך מסייגת - בקודש לא מפסידים" / טור דעה

מירי אור | כיכר השבת |
יכולה מאוד לחוש את מה שמתחולל בליבה של הזמרת. אבל אני כזמרת חרדית חוזרת בתשובה ידעתי שזו תהיה " מגבלה" שלי לשיר רק בפני נשים, ופתאום את מגלה שזה הדבר הכי נפלא שיש, לשיר בפני נשים, אני מופיעה ערב ערב בעיקר בפני נשים חילוניות חמות, מדהימות, נעימות, ובעיקר מכבדות.

הן מצלמות אותי מסריטות אותי שרה וכשאני מבקשת " אתן יכולות לפרסם תמונות, שלי סרטונים שלי, הכל אבל לא קטעי שירה...כשאני שרה תעבירו בינכן בווצאפ.".והן מכבדות מעריכות..כי כשאת עם האמת שלך עד הסוף יודעים להעריך, ואני מהווה נותנת להן דוגמא לניצחון של התגברות על רצון מול ערך, קיום המצוות.

אום כול תום "זמרת ערביה מפורסמת .לא היתה יפה, לא רזה, ובכל פעם שירדה מהבמה היו מנשקים את הרגלים שלה והמקום בו דרכה. למה? בזכות הקול שלה שהיה ממיס לבבות של הגברים.

קול באישה חודר לעורקים..

הן מצלמות אותי מסריטות אותי שרה וכשאני מבקשת " אתן יכולות לפרסם תמונות, שלי סרטונים שלי, הכל אבל לא קטעי שירה...כשאני שרה תעבירו בינכן בווצאפ.".והן מכבדות מעריכות..כי כשאת עם האמת שלך עד הסוף יודעים להעריך, ואני מהווה נותנת להן דוגמא לניצחון של התגברות על רצון מול ערך, קיום המצוות. ,אום כול תום "זמרת ערביה מפורסמת .לא היתה יפה, לא רזה, ובכל פעם שירדה מהבמה היו מנשקים את הרגלים שלה והמקום בו דרכה. למה? בזכות הקול שלה שהיה ממיס לבבות של הגברים. ,קול באישה חודר לעורקים..,,ולכן כשאת בוחרת לשיר בפני גברים זו הבחירה שלך והרשות שלך, רק את כבר לא חרדית את יכולה להוריד את המשקפיים ואת הפאה. ואני לא קיצונית, אני בעד בחירה חופשית, היא קיימת ה' העניק לנו אותה.,אי אפשר לרקוד על 2 עולמות. אין בעיה להופיע בתוכנית בישול, תוכנית משפחה, או כל תוכנית שאין בה חוץ מדיבור שום דבר לא צנוע. כי בהחלט אפשר לעשות הכל רק שאפשר להצמד לכללים לחוקים, בקודש לא מפסידים.,עולם השירה והניגון יש לו כוח לעורר את הלב לחבר בין כל העולמות, לתת כוח לנפש, זו שליחות. וכשאת רואה בשירה שליחות ומבינה שזה מתנה מהשם את צריכה להתגאות במה שאת עושה. לכן דווקא במקום הזה אני רואה כבוד, כבוד גדול לשיר בפני נשים בלבד! היהדות היא יפה ואין בה שום סממן של השפלה או הנמכה מעוצמת האישה להפך, ע"י הגבולות היא שמה אותנו הנשים במקום מכובד של בנות מלך. ובנות מלך לא יוצאות לשוק...וגם אם כן תמיד בכבוד!
‏מירי אור בהופעה מול קהל נשים

ולכן כשאת בוחרת לשיר בפני גברים זו הבחירה שלך והרשות שלך, רק את כבר לא חרדית את יכולה להוריד את המשקפיים ואת הפאה. ואני לא קיצונית, אני בעד בחירה חופשית, היא קיימת ה' העניק לנו אותה.

אי אפשר לרקוד על 2 עולמות. אין בעיה להופיע בתוכנית בישול, תוכנית משפחה, או כל תוכנית שאין בה חוץ מדיבור שום דבר לא צנוע. כי בהחלט אפשר לעשות הכל רק שאפשר להצמד לכללים לחוקים, בקודש לא מפסידים.

עולם השירה והניגון יש לו כוח לעורר את הלב לחבר בין כל העולמות, לתת כוח לנפש, זו שליחות. וכשאת רואה בשירה שליחות ומבינה שזה מתנה מהשם את צריכה להתגאות במה שאת עושה. לכן דווקא במקום הזה אני רואה כבוד, כבוד גדול לשיר בפני נשים בלבד! היהדות היא יפה ואין בה שום סממן של השפלה או הנמכה מעוצמת האישה להפך, ע"י הגבולות היא שמה אותנו הנשים במקום מכובד של בנות מלך. ובנות מלך לא יוצאות לשוק...וגם אם כן תמיד בכבוד!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית