במשחק דיינות: השחקן זבולון מושיאשווילי משחק כדיין

סערת הגיור של אווינקה בתו של טראמפ, בחירת הדיינים וסרט חדש שיעלה בקרוב על בית הדין בו יככב השחקן זבולון (ששי) ששיחק בסדרות פופולריות בעבר וחזר בתשובה דרך חסידות חב"ד. הסרט עוסק בגיור ודילמות בית הדין. הוא בעיקר מאמין בשמחה, ובכל מה שמוציא אותנו מין המיצר לגאולה. (תרבות, אנשים)

יערית אלבז | כיכר השבת |
בדיוק כאשר הדיון על גיורה של אווינקה ביתו של דונלד טראמפ המועמד לנשיאות ארה"ב שנוי במחלוקת, בדקויות של בין גיור, לגיור לחומרא. סרט חדש בנושא הגיורים בבית הדין, מתאר את התהליך שעוברים המתגיירים מול הדיינים בבית הדין.

הדיון הסוער סביב גיורא של איוונקה - הביא לתגובות על החלטות המתקבלות בבית הדין, ואת השאלה הנשאלת , מדוע מחמירים כלכך בעניין הגיור? כמובן שזהו נושא הנתון לשיקול דעת בית הדין כמו כל ערכאה שיפוטית אחרת, והקושי העובר על אלו שרוצים לבוא בקהל ה' מציב בפני 'הרוצים להתגייר' אתגר אמיתי עד לקבלת היהדות באופן מלא.

הדיון הסוער סביב גיורא של איוונקה - הביא לתגובות על החלטות המתקבלות בבית הדין, ואת השאלה הנשאלת , מדוע מחמירים כלכך בעניין הגיור? כמובן שזהו נושא הנתון לשיקול דעת בית הדין כמו כל ערכאה שיפוטית אחרת, והקושי העובר על אלו שרוצים לבוא בקהל ה' מציב בפני 'הרוצים להתגייר' אתגר אמיתי עד לקבלת היהדות באופן מלא. ,,זבולון מושיאשווילי מי שהיה שחקן פופולארי בסדרות ושיחק בסרטים רבים, חזר בתשובה התקרב לחסידות חב"ד ומגלם בסידרה בתפקיד ראשי את אב בית הדין בסרט העוסק בעניין גיורים, ומתאר תהליך של מתגיירת בפני בית הדין והדילמות העולות בעניין הגיור ובהחלטות בית הדין.,,זבולון אומר בראיון למאמע: 'הסרט ממחיש מה שרבים ורבות עוברים כאשר הם רוצים להתגייר, יש כמין חומה כזו, בין אלו שרוצים לעבור ליהדות, לבין קבלתם באופן מלא לפי תנאי היהדות והחלטות בית הדין. בסרט לצידם של שחקנים חילונים ודתיים הם מביאים את הדילמות של בית הדין מול הקבלה של המתגייר והתהליך שעליו לעבור על מנת להכנס תחת כנפי היהדות, להיות יהודי זה לא פשוט'.. ,,זבולון מספר כי מבחינתו הדבר הכי טוב שקרה לו זה ההתקרבות שלו לבורא עולם: "העבודה הרוחנית שלי בעולם הזה, זה להראות לילדי ישראל, אשר מראים להם בחדשות ובמציאות היומיומית במדינתנו דברים מפחידים ובעיות כלכליות, לחץ כל הזמן ועוד טרדות.. להראות להם את 'דרך השמחה' שיש מציאות שניה שמוציאה אותנו מין המיצרים" .,
‏לא מגויירת? (צילום שאטרסטוק)

זבולון מושיאשווילי מי שהיה שחקן פופולארי בסדרות ושיחק בסרטים רבים, חזר בתשובה התקרב לחסידות חב"ד ומגלם בסידרה בתפקיד ראשי את אב בית הדין בסרט העוסק בעניין גיורים, ומתאר תהליך של מתגיירת בפני בית הדין והדילמות העולות בעניין הגיור ובהחלטות בית הדין.

‏

זבולון אומר בראיון למאמע: 'הסרט ממחיש מה שרבים ורבות עוברים כאשר הם רוצים להתגייר, יש כמין חומה כזו, בין אלו שרוצים לעבור ליהדות, לבין קבלתם באופן מלא לפי תנאי היהדות והחלטות בית הדין. בסרט לצידם של שחקנים חילונים ודתיים הם מביאים את הדילמות של בית הדין מול הקבלה של המתגייר והתהליך שעליו לעבור על מנת להכנס תחת כנפי היהדות, להיות יהודי זה לא פשוט'..

‏

זבולון מספר כי מבחינתו הדבר הכי טוב שקרה לו זה ההתקרבות שלו לבורא עולם: "העבודה הרוחנית שלי בעולם הזה, זה להראות לילדי ישראל, אשר מראים להם בחדשות ובמציאות היומיומית במדינתנו דברים מפחידים ובעיות כלכליות, לחץ כל הזמן ועוד טרדות.. להראות להם את 'דרך השמחה' שיש מציאות שניה שמוציאה אותנו מין המיצרים" .

‏ זבולון, בסרט כאב בית הדין.. ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית