ואת עלית על כולנה: 600 נשים השתתפו בכנס התעוררות

"אקסטזה של קדושה" אין מילים אחרות לתאר את האוירה המחשמלת שהייתה ביום חמישי האחרון בהיכל התרבות של בת ים. שש מאות נשים צעירות ומבוגרות נשואות ורווקות שעזבו את כל ההכנות לשבת והקניות לחגים והגיעו לארבע שעות של חוויה רוחנית (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
כנס נשים שהתקיים ביום חמישי האחרון בהיכל התרבות בבת ים, "ואת עלית על כולנה" - מבית קול ברמה תחת המותג המצליח שלו לפעילות נשית, שבראשו עומדת הגב' אושרת מועלם עובדת הרדיו בשיתוף עם בית הכנסת "בית אל" בראשות הרב יוסף זרוק כשאת הערב מנחה שדרן הרדיו ניר קפטן.
,‏ערב התעוררות: 600 נשים מילאו את האולם,,‏מנחה הערב: השדרן ניר קפטן,הרב יצחק פאנגר שפתח את הערב במופע שכולו חיוך ודמעות כשהוא מדבר על "תשובה בדרך הראשית" להתקרב לאבא שבשמיים בלי לנסות לעגל קצוות ולנסות למצוא חן בעיני הסביבה. בסוף המופע אפילו התוודה הרב וידוי קטן כשאמר שלמרות שהוא מופיע בעשרות הופעות מדי חודש באירוע הזה היה לו קצת "פחד במה".,,‏הרב יצחק פאנגר: "להתקרב לאבא" ,אחריו עלתה הרבנית יהודית יוסף שפשוט עמדה ובכתה מול מאות הנשים כשסיפרה על הימים הנוראים בצילו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, שיום הפטירה השלישי שלו הולך ומתקרב. הרבנית יוסף סיפרה על תחושת היראה וכובד הראש שאפפה את הבית בימים אלו עד כדי כך שאפילו הילדים הקטנים התנהגו אחרת כדי לא להפריע לסבא בעבודת השם שלו:,"אני זוכרת מקרה אחד שבו הרב ישב בחדר הלימוד שלו בעשרת ימי תשובה, בשעת לילה מאוחרת והבן הקטן שלי ישב על ברכיו במשך שעות ארוכות עד שנרדם והרב אפילו לא הרגיש בכך". הרבנית הפתיעה כשחשפה בפני הקהל את תוכניותיו של בעלה הרב משה יוסף שליט"א להנצחת זכרו של אביו. ,,‏הרבנית יהודית יוסף: "בקרוב, תכנית הנצחה למרן",מיד לאחריה עלתה האומנית סמדר מורג הבלתי ניתנת לעצירה, שלקחה את הנשים למחוזות של צחוק ושמחה במופע המספר על דרכה בתשובה מהולנד אל תחת כנפי השכינה.,,‏האומנית סמדר מורג: "תחת כנפי השכינה" ,,‏הזמרת חדוה לוי: "שמיים של סליחות",,‏הגברת אושרת מועלם: "ואת עלית על כולנה",,,‏'ימי הרחמים והסליחות'
‏ערב התעוררות: 600 נשים מילאו את האולם‏מנחה הערב: השדרן ניר קפטן

הרב יצחק פאנגר שפתח את הערב במופע שכולו חיוך ודמעות כשהוא מדבר על "תשובה בדרך הראשית" להתקרב לאבא שבשמיים בלי לנסות לעגל קצוות ולנסות למצוא חן בעיני הסביבה. בסוף המופע אפילו התוודה הרב וידוי קטן כשאמר שלמרות שהוא מופיע בעשרות הופעות מדי חודש באירוע הזה היה לו קצת "פחד במה".

‏הרב יצחק פאנגר: "להתקרב לאבא"

אחריו עלתה הרבנית יהודית יוסף שפשוט עמדה ובכתה מול מאות הנשים כשסיפרה על הימים הנוראים בצילו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, שיום הפטירה השלישי שלו הולך ומתקרב. הרבנית יוסף סיפרה על תחושת היראה וכובד הראש שאפפה את הבית בימים אלו עד כדי כך שאפילו הילדים הקטנים התנהגו אחרת כדי לא להפריע לסבא בעבודת השם שלו:

"אני זוכרת מקרה אחד שבו הרב ישב בחדר הלימוד שלו בעשרת ימי תשובה, בשעת לילה מאוחרת והבן הקטן שלי ישב על ברכיו במשך שעות ארוכות עד שנרדם והרב אפילו לא הרגיש בכך". הרבנית הפתיעה כשחשפה בפני הקהל את תוכניותיו של בעלה הרב משה יוסף שליט"א להנצחת זכרו של אביו.

‏הרבנית יהודית יוסף: "בקרוב, תכנית הנצחה למרן"

מיד לאחריה עלתה האומנית סמדר מורג הבלתי ניתנת לעצירה, שלקחה את הנשים למחוזות של צחוק ושמחה במופע המספר על דרכה בתשובה מהולנד אל תחת כנפי השכינה.

‏האומנית סמדר מורג: "תחת כנפי השכינה" את הערב חתמה האומנית חדווה לוי, בהרכב נגניות מלא במופע המוזיקאלי והאנרגטי שלה "שמיים של סליחות". שבסופו אמרה לוי "ללא ספק ההפקה המדהימה הזאת פתחה לנו שנה מלאה בשמחה, בפריחה ובצלילי אמונה שזורים ביהלומי דמעה, צחוק, שירה וריקודים שיעטפו אותנו בדרך חדשה וטובה. כי בשמחה תצאו ובשלום תובלון הכל לקראת המעמד הרוחני המאחד של יום הכיפורים הבא עלינו לטובה". ‏הזמרת חדוה לוי: "שמיים של סליחות" המארגנת והעומדת מאחרי הכינוס הגב' מועלם דיברה על הפער שבין להיות אשת חיל לבין לעשות חיל, כשההבדל טמון בהמשכיות ובכוח ההתמדה". ובאירוע זה השלישי במספר תחת המותג ואת עלית על כולנה של קול ברמה, אמרה מועלם: "בעצם קבענו את החזקה וההמשכיות לפעילות הנשים המיוחדת שלנו". ‏הגברת אושרת מועלם: "ואת עלית על כולנה"‏'ימי הרחמים והסליחות']]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית