יום האישה הבינלאומי; 'יום ללא אישה'

דמיינו לעצמכם עולם ללא נשים? מארגנות המחאה תכננו שביתה כללית ביום האישה הבינלאומי, ה-8 במרץ, הם קראו לשביתה "יום ללא אישה" * רוצה להשתתף? יש 3 כללים שתצטרכי ליישם (יום האישה הבינלאומי)

מאמע | כיכר השבת |
ללא נשים..
נשים אמריקאיות תכננו שביתה כללית ביום האישה הבינלאומי, ה-8 במרץ וקראו לכך: "יום ללא אישה". מאבק הנשים קורא בא למחות על כך כי נשים לא יכולות לקחת - יום מנוחה, במיוחד אם הם כבר נאבקות כדי לגמור את החודש - 3 דרכים להשתתפות ביום האישה הבנלאומי "יום ללא אישה".

1. נשים שלקחו יום חופש מהעבודה ללא תשלום אלא בחינם - השביתה קוראת לנשים לקחת יום חופש ללא תשלום מהעבודה, הרעיון הוא להדגים איך ייראה יום בלי נשים.

2. לא קונות - נסו להימנע מקניות במהלך השביתה. אם את צריכה לעשות קניות, תעשי זאת בקטן, קני בעסקים בבעלות נשים, או עסקים בבעלות בני מיעוטים.

3. לבוש אדום כאות הזדהות - אדום ידוע כצבע מחאתי ובולט, על מנת להראות כי השביתה אכן כאן ובעיצומה, תלבשנה נשים בגד אדום כאות להזדהות עם האמירה ביום האישה הבנלאומי: "יום ללא אישה".

אמנם התנאי הראשון והאחרון להצטרפות למחאת הנשים הבינלאומית אכן יכול להתקיים, אבל תארו לכם יום ללא אישה מילא, אבל אישה ללא יום קניות.. קצת יותר מורכב.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית