וואו

הסיפור המטורף מאחורי רכישת הבית של מייגן והארי

לא הגודל, העיצוב או הקרבה למקומות אסטרטגיים הם אלו ששכנעו את הזוג המלכותי להחליט ברגע לחתום על החוזה של ביתם, אלא, שימו לב, צורת העצים בחצר. המשיכו לקרוא את הסיפור המלא (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הנסיך הארי ומייגן מרקל עשו צעד גדול למדי לאחרונה, כשארזו את מיטלטליהם ועקרו מבריטניה לקליפורניה. ומכיוון שזו הייתה החלטה כה גדולה (כזו שהנסיכה דיאנה רצתה לקחת בעצמה בחייה), בני המלוכה רצו להבטיח שהכל ילך כמצופה, באופן מושלם - ולא היו מוכנים להתפשר על ארבעת הקירות החדשים שהם יקראו להם 'בית'. כעת, בראיון טרי, הדוכסית מסאסקס חשפה שסמל מרכזי אחד שכנע אותם לבחור את מקום מגוריהם הנוכחי במונטסיטו.

בזמן ששוחחה עם אליסון פ. דייויס, עבור חברת המדיה "דה קאט", מרקל סיפרה על ציד הבתים שלה ושל הנסיך הארי במונטסיטו ואמרה, "חיפשנו באזור זה והבית הזה המשיך לצוץ באינטרנט בחיפושים. אבל לא היתה לנו עבודה, אז פשוט לא התכוונו לבוא לראות אותו".

"זה לא היה אפשרי", ציינה. "זה כמו שכשהייתי צעירה עשיתי קניות בחלונות ראווה. אני לא רוצה ללכת ולהסתכל על כל הדברים שאני לא יכול להרשות לעצמי. זה לא מרגיש טוב".

עם זאת, כנראה שאפילו לא פנים הבית שכנע את הסאסקסים שהוא האחד. בכתבה, ציינה דייוויס, "מייגן עוצרת להצביע על שני עצי דקל ענקיים, לצד מדשאה כה ירוקה שעדיף לא לחשוב על חשבון המים שנלווה לה".

ואז מרקל חשפה, "אחד הדברים הראשונים שבעלי ראה כשהסתובבנו בבית היה את שני עצי הדקל האלה. 'רואה איך הם מחוברים בתחתית?', הוא אמר, "'זה אנחנו, מייגן'".

וככל הנראה, לעצים האלה יש קשר גם לילד הבכור של הצמד, ארצ'י. "עכשיו, בכל יום, כשארצ'י עובר לידם, הוא אומר, 'היי, אמא. היי, אבא'", סיפרה מרקל.

עם הקשר המיידי הזה לנכס, מרקל גילתה שהם פנו לסוכן הנדל"ן שלהם בבקשה: "'אנחנו חייבים להשיג את הבית הזה', עשינו כל מה שיכולנו כדי לקנות אותו... זה מרפא. אתה מרגיש חופשי".

ועכשיו, לזוג יש אפילו עוד סממן שיגרום לאחוזתם להרגיש מיוחדת: הספסל בחצר האחורית שלהם, שהיה במוקד ספר הילדים של מרקל, "The Bench", שהוציאה בשנה שעברה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית