צרות בגן עדן?

הסיבה שבגללה קייט ומייגן לא הגיעו יחד להיפרד מהמלכה

חדות העין שביניכן בוודאי הבחינו שקייט מידלטון ומייגן מרקל לא נראו יחד בתהלוכה שליוותה את ארונה של המלכה אליזבת. האם מדובר בסכסוך חדש שנתגלע בין השתיים? הנה התשובה (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בסוף השבוע האחרון הצטרפו בני משפחתה של המלכה אליזבת השנייה לתהלוכה המרגשת שליוותה את ארונה מארמון בקינגהאם לאולם וסטמינסטר. חדות העין שביניכן בוודאי הבחינו שמייגן מרקל לא הגיעה לשם עם קייט מידלטון ותהו האם מדובר בסכסוך חדש שנתגלע בין השתיים. ובכן, אפשר לנשום לרווחה, חברות. הסיבה לדבר אינה דרמטית כלל וכלל.

כפי שמציין האתר "עמוד שש", בתרגום חופשי, מרקל לא הורשתה לנסוע באותה מכונית עם מידלטון, למרות שהן הגיעו בזוגות. ומדוע? כי בעלה של מידלטון, הנסיך וויליאם, הוא כעת הראשון לרשת את הכתר אחרי המלך צ'ארלס השלישי, אז הדירוג החדש של הנסיכה מוויילס מאפשר לה לשבת לצד המלכה, בת הזוג של צ'ארלס, קמילה פרקר בולס.

מרקל שהתה ברכב ממש מאחוריהן והיא לוותה על ידי אשתו של הנסיך אדוארד, סופי (הרוזנת מווסקס).

חשוב לציין שרוב נשות המלוכה הגיעו במכוניות. זה לא כולל את הנסיכה אן, שצעדה מאחורי הארון עם המלך צ'ארלס, הנסיך וויליאם, הנסיך הארי, הנסיך אנדרו והנסיך אדוארד.

התלבושת של מידלטון כיבדה גם את המלכה אליזבת השנייה וגם את הנסיכה דיאנה. היא ענדה סיכת יהלומים ופנינים על הז'קט שלבשה. המנוחה התקשטה באותה סיכה בטיול לדרום קוריאה שלקחה בו חלק, בשנת 1999. בנוסף, אנשים ציינו כי מידלטון התהדרה בזוג עגילים שהיו שייכים לחמותה שנפטרה, הנסיכה דיאנה.

הערה לעצמנו: יש משמעות נסתרת מאחורי *כל* מה שמשפחת המלוכה עושה. ואנחנו לגמרי כאן בשביל לגלות אותה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית